haniye yazdani

جستجوگر وب و مطالب مفید

haniye yazdani

جستجوگر وب و مطالب مفید

۱۵ مطلب در آبان ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

با افزایش قیمت بلبرینگ های خارجی، استفاده از بلبرینگ های چینی افزایش یافته است. آنچه تصور نقش بسته در ذهن ما از محصولات چینی انتظار دارد، افت کیفیت ماشین آلات در نتیجه استفاده از بلبرینگ های ساخت چین است. اما آیا این تصور درست است و این نتیجه اجتناب نا پذیر؟؟؟ آیا راه حل بهینه ای برای کمینه کردن هزینه ها و حفظ کیفیت قابل قبول وجود دارد؟ در این مطلب به بررسی قیمت بلبرینگ چینی پرداخته و آن را با توجه به کیفیت و ارزش خرید تبیین خواهیم کرد.

قیمت بلبرینگ چینی و ارزش خرید

ذهن ما لحظه مشغول تصمیم گیری است و به طور ذاتی هزینه ها و مزایای هر انتخاب را بررسی می کند. هنگام خرید اما نباید به کارکرد ذهنی بسنده کرد. بلکه باید به طور مشخص شاخص هایی را در نظر گرفت و با بررسی آنها خریدی موفق انجام داد. تنها یکی از این شاخص ها هنگام خرید یاتاقان ها، به عنوان قطعات مهم و پرکاربرد صنعتی، قیمت بلبرینگ است.

اما کیفیت، عمر قطعه، هزینه های جانبی، هزینه های احتمالی دستگاه در صورت خرابی بیرینگ و ... ارزش خرید بلبرینگ را مشخص کرده و کمک می کنند تصمیمی کم ریسک بگیرید.

اگر به دنبال بلبرینگ برای دستگاه های بسیار مهم و دقیق خود هستید که هزینه تعمیر و نگهداری بالایی دارند، در همین ابتدا تکلیفتان را مشخص می کنیم. به هیچ عنوان سراغ بلبرینگ های چینی نروید. در ادامه توضیح خواهیم داد که بلبرینگ چینی برای چه مصارفی مناسب است.

خرید بلبرینگ چینی مناسب چه موقعیت هایی است؟

هر چقدر پول بدهی همان قدر آش میخوری! این مثل کاملا درست است. اما در صورتی  که خوردن یک آش با کیفیت اولین و آخرین اولویت شما باشد. و گران خریدن محصولی که می توانید ارزان تر تهیه کنید شامل این ضرب المثل نمیشود. قیمت بلبرینگ چینی به علت نقل و انتقالات آسان تر و کم هزینه تر، گاهی کمتر از محصولات با کیفیت مشابه است که از اروپا یا امریکا وارد کشور میشوند.

همچنین زمانی که برای یک خودرو یا دستگاه ارزان قیمت که هزینه تعمیر و نگهداری پایینی نیز دارد بلبرینگ تهیه می کنید، اتفاقا این خرید بلبرینگ های بسیار با کیفیت است که توجیهی ندارد. بلبرینگ هر چقدر هم که دقیقا و با کیفیت باشد، راندمان دستگاه شما از حد مشخصی بالا تر نخواهد رفت.

نکته مهم دیگر این است که بلبرینگ های چینی ار برند های مختلف در یک طیف کیفیتی قرار می گیرند و بهتر است با شناخت آنها و یا مشوررت با یک متخصص یا فروشنده مطمئن، از میان بلبرینگ های چینی، نوع با کیفیت آنرا انتخاب کنید. به عنوان مثال در دیجی برینگ که وبسایت رسمی شرکت دانا صنعت آپادانا، وارد کننده معتبر بلبرینگ های چینی، ژاپنی، اروپایی و آمریکایی، اطلاعات مفیدی درباره برندهای معتبر کسب کنید.

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

در صنعت هوافضا، اهمیت تعمیر و نگهداری برنامه های فرود را هرگز نباید دست کم گرفت. زیرا اجزا و سیستم‌ ها باید با خیال راحت و کارآمد در سخت ‌ترین و غالبا شدیدترین شرایط عملکردی بی نقص داشته باشند.

لندینگ گیر یا ارابه فرود هواپیما که برخی از کارشناسان هوافضا به آن "معجزه مکانیکی" می گویند، موضوع جذاب این روزهای صنعت هوافضا محسوب می شود. سازه ای که حرکت و توقف هواپیما بر روی زمین بطور کامل به آن بستگی دارد، وابسته به عملکرد صحیح بلبرینگ های خود است. در این مطلب، کارشناسان دیجی برینگ نگاهی عمیق به سیستم ارابه فرود و بهترین نوع بلبرینگ برای آن، خواهند داشت.

ارابه فرود چیست؟

همانطور که گفته شد، ارابه فرود که به آن فرود افزار نیز گفته می شود، عامل اصلی حرکت روان هواپیما یا توقف امن آن است.

تعمیر و نگهداری ارابه فرود در سیستم هواپیما نزدیک به 20 درصد از کل هزینه های تعمیر و نگهداری هواپیما را به خود اختصاص داده است. علت آن نیز تاثیر مستقیم بر ایمنی، قابلیت اطمینان و عملکرد است. جایی که حتی نقص یا خرابی جزئی می تواند منجر به عواقب فاجعه بار شود.

تعمیر و نگهداری منظم و دقیق تضمین می کند که همه اجزا در شرایط کار بهینه قرار دارند و خطر خرابی، تصادف یا خرابی را به حداقل می رساند، زیرا در صنعتی که ایمنی، دقت و ثبات در آن اهمیت بالایی دارد، رویه های تعمیر و نگهداری مناسب "غیرقابل مذاکره" هستند. این روش ها همچنین طول عمر عملیاتی تجهیزات گران قیمت را افزایش داده و به کاهش هزینه های عملیاتی کمک می کند.

بلبرینگ ها یک جزء ضروری در سیستم های ارابه فرود امروزی هستند و نصب صحیح برای استفاده از پتانسیل کامل عملکرد و عملکرد ایمن یک بلبرینگ از اهمیت بسزایی برخوردار است. زیرا عواقب نصب یک بلبرینگ ضعیف می تواند غیرقابل جبران باشد.

چرا بلبرینگ کف گرد؟

با توجه به بارها و نیروهای شدیدی که در سیستم ‌های ارابه فرود ایجاد می ‌شود، بلبرینگ کف گرد انتخابی ایده‌ آل محسوب می شود. به عنوان انتخاب ارجح برای اکثر سیستم های ارابه فرود، مهم است که بدانیم چرا بلبرینگ های کف گرد بهترین گزینه هستند:

توزیع بار: ارابه فرود هواپیما قادر به تحمل وزن کل هواپیما باشد. به عنوان مثال، یک ایرباس A320، یکی از پرکاربردترین هواپیماهای جهان، وزن تقریبی برخاست حدود 77000 کیلوگرم دارد. بدیهی است که این یک بار قابل توجه است و بلبرینگ های کف گرد برای تحمل بارهای شعاعی و محوری طراحی شده اند تا اطمینان حاصل شود که وزن هواپیما به طور مساوی در اجزای ارابه فرود توزیع می شود.

نوع اتصال اجزا: اجزای ارابه فرود نیاز به مفصل بندی یا چرخش دارند تا زوایای مختلف و نیروهایی را که در هنگام برخاستن، فرود و حرکت با آن مواجه می شوند، تطبیق دهند. بلبرینگ کف گرد حرکت در جهات مختلف و در عین حال حفظ یکپارچگی ساختار ارابه فرود را امکان پذیر می سازد.

جذب شوک: در هنگام فرود، هواپیما با برخورد به باند فرودگاه، بارهای شوک قابل توجهی را تجربه می کند. بلبرینگ کف گرد به جذب و تعدیل این ضربه ‌ها کمک می‌ کند و انتقال نیروهای ضربه‌ ای را به بقیه ساختار هواپیما کاهش می‌دهد.

مقاومت در برابر خوردگی: هواپیماها اغلب در شرایط محیطی چالش برانگیز از جمله قرار گرفتن در معرض رطوبت، نمک و سایر عناصر خورنده کار می کنند، به همین دلیل است که معمولا بلبرینگ های کف گرد از مواد مقاوم در برابر خوردگی ساخته می شوند.

موارد مرتبط به وزن: مانند بسیاری از کاربردهای مهندسی، مهندسان و طراحان همیشه به دنبال به حداقل رساندن وزن اجزای سیستم برای بهبود بازده انرژی و عملکرد هستند. بلبرینگ های کف گرد به دلیل توانایی آنها در ارائه ظرفیت باربری لازم و در عین حال حداقل نگه داشتن وزن انتخاب می شوند.

بلبرینگ کف گرد Nachi که در اکثر ارابه های فرود مورد استفاده قرار می گیرد، نشان دهنده توانایی ها و کیفیت بالای این محصول است. بلبرینگی مطمئن و کارآمد که امنیت و کارآیی را به کاربران ارائه می دهد.

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

در دنیای تجارت امروز، مشتریان مهم ترین نقش را در توسعه یک تجارت بر عهده دارند و به همین دلیل است که در همه راهکارهای تجاری، حضور پررنگی به عنوان صورت مساله دارند. نرم افزارهای CRM یکی از این راهکارها هستند که برای مدیریت و بهبود ارتباط با مشتریان طراحی شده اند و با استفاده از امکانات خاص خود به فرایندهای مختلفی از جمله پیگیری مشتریان، کمپین های بازاریابی و بسیاری از موارد دیگر کمک می کنند.

آموزش نرم افزار CRM هم موضوع پر جست و جویی است که اهمیت زیادی برای مخاطبان این نرم افزارها دارد. آموزش microsoft dynamics 365 که یکی از بهترین نمونه های این نرم افزار است، موضوع این مطلب می باشد که در ادامه، درباره آن توضیحات بیشتری خواهیم داد.

نرم افزار microsoft dynamics 365 چیست؟

نرم افزار microsoft dynamics 365 یکی از بهترین نمونه های نرم افزار CRM در جهان است که محصولی از شرکت مایکروسافت می باشد. این نرم افزار، گزینه مناسبی برای کسب و کارهای مختلف در جهان و نیز ایران است. خرید این نرم افزار و نصب آن مزایای زیادی برای تجارت های مختلف دارد که از جمله آنها می توان به افزایش راندمان کارمندان، توسعه بخش فروش، افزایش مشتریان جدید و حفظ مشتریان قبلی اشاره کرد. آموزش microsoft dynamics 365 به صورت تخصصی و هم چنین سفارشی سازی آن می تواند در پیگیری سرنخ های فروش و استفاده بهتر و کامل تر از تمام امکانات این نرم افزار موثر باشد.

مراحل آموزش microsoft dynamics 365

مرحله ابتدایی این آموزش، مرور مفاهیم اولیه این نرم افزار است؛ به این معنی که ابتدا بدانیم این نرم افزار چیست و چه کاربردی دارد؟ راه های توسعه این نرم افزار چیست؟ دلایل عدم موفقیت در این نرم افزار چیست؟ روش مناسب و موفق در پیاده سازی این نرم افزار چیست؟

پس از بررسی این مفاهیم اولیه، نیاز است که اطلاعات دقیق تری از گزارش ها، پیگیری مشتریان، ساخت کارتابل و جست و جو و... داشته باشیم تا به خوبی به همه جنبه های این نرم افزار تسلط پیدا کنیم.

آموزش سفارشی سازی نرم افزار CRM مایکروسافت

در آموزش سفارشی سازی این نرم افزار، اطلاعات پایه ای و جزئی تری از این نرم افزار برای کاربران ارائه می شود تا از این طریق با تمامی فرایندهای فروش مانند سرنخ ها، فرصت، پیشنهاد قیمت، سفارش ها و فاکتور آشنا شوند. به این ترتیب در این مرحله، افراد به صورت عملی با نحوه استفاده از ماژول های مختلف این نرم افزار آشنا می شوند.

در قدم بعدی که به دوره راهبردی آموزش این نرم افزار گفته می شود، فرایندهای پیشرفته تری به کاربران آموزش داده می شود. ساخت فرم، ایجاد گردش های کاری، توسعه پلاگین های خاص و آشنایی با راهکارهای مختلف نرم افزار از جمله مواردی هستند که در این مرحله از آموزش نرم افزار مایکروسافت 365 به عنوان راه حل های سفارشی ارائه می شوند.

حال که با این نرم افزار و مراحل آموزش آن آشنا شدیم، برای خرید این نرم افزار می توانید به مجموعه های معتبر فروش این محصول مانند رهسام تک مراجعه کنید.

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

احتمالا از بین تمام قطعات مهندسی، بلبرینگ ها بیش از دیگر قطعات دارای نسخه های تقلبی هستند. دلیل آن را نیز می توان در عرضه و تقاضای بالای این قطعه حیاتی، خلاصه کرد. بلبرینگ های تقلبی می توانند عمر دیگر بلبرینگ های دستگاه را کاهش دهند و منجر به خرابی زودرس ماشین آلات، وسایل نقلیه و سایر تجهیزات چرخشی شوند.

بلبرینگ تقلبی، مشکلی است که بسیاری از تولیدکنندگان در سراسر جهان را تحت تاثیر قرار می دهد. به طور معمول، هر کالای تقلبی از کیفیت پایین تری برخوردار است، زیرا از قطعات با کیفیت و با استانداردهای پایین تری ساخته شده است.

اما استفاده از بلبرینگ تقلبی چه خطراتی به همراه دارد؟ در مسیر بررسی مشکلات بلبرینگ های تقلبی و راه های تشخیص آنها، با دیجی برینگ همراه باشید.

مشکل بلبرینگ های تقلبی چیست؟

مشکلات زیادی در رابطه با استفاده از بلبرینگ های تقلبی وجود دارد. اصلی ترین آن این است که شما قطعه ای که بابت آن هزینه کرده اید، دریافت نمی کنید. شاید تصور کنید با خرید بلبرینگ های تقلبی در هزینه های خود صرفه جویی کرده اید، اما در واقعیت اینطور نیست. زیرا در طولانی مدت هزینه های بیشتری بابت خرابی های که به بار می آورند، متحمل خواهید شد!

یکی دیگر از مسائل مهم مرتبط با بلبرینگ های تقلبی، خرابی ماشین آلات است. به دلیل کیفیت و استانداردهای پایین، احتمال سایش و خوردگی بلبرینگ های فیک بسیار بیشتر است. در نتیجه منجر به از کار افتادن ماشین آلات و زنجیره ای مشکلات دیگر خواهند شد.

تشخیص بلبرینگ اصل از تقلبی تنها با نگاه کردن، دشوار است. بسیاری از بلبرینگ های تقلبی ظاهری مناسب و حتی ممکن است از بلبرینگ اصل نیز واقعی تر بنظر آیند. البته، هر کسب و کاری که بلبرینگ های تقلبی خریداری می کنند، متوجه اشتباه خود نمی شوند. خرید از یک فروشنده به ظاهر مطمئن می تواند آنها را فریب دهد، در حالیکه درواقع آنها از یک توزیع کننده ثالث بلبرینگی تقلبی دریافت کرده اند.

قبل از خرید قطعات مهم ماشین آلات، از معتبر بودن توزیع کننده اطمینان حاصل کنید. خرید بلبرینگ از توزیع کنندگان مجاز می تواند تا حد زیادی خاطر شما را بابت اصالت کالا راحت کند. در صورت هرگونه شک و شبه در مورد اصل بود بلبرینگ می توانید از توزیع کننده درخواست کنید بارکد آن را در شرکت تولید کننده، مورد بررسی قرار دهد.

یافتن توزیع کننده معتبر، آسان شد!

زمانی که تشخیص بلبرینگ اصل از تقلبی حتی برای تکنسین های حرفه ای نیز چالش بزرگی است، خرید آن برای افراد عادی معضل بزرگی خواهد بود.

برای رهایی از مشکلات خرید بلبرینگ تقلبی، کارشناسان دیجی برینگ خرید از توزیع کنندگان معتبر را توصیه می کنند. اکثر وارد کنندگان مجاز و شناخته شده همچون فروشگاه اینترنتی دیجی برینگ علاوه بر تضمین اصالت محصولات خود، مشاوره تخصصی و طیف کاملی از خدمات مربوطه را نیز ارائه می دهند.

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

شاید بلبرینگ ها کوچک باشند، اما نقش ارزشمندی در کارکرد روان ماشین آلات صنعتی ایفا می کنند. روانکاری نامناسب، آلودگی، خوردگی، اضافه بار، همراه با جابجایی نامناسب، نصب و نگهداری نامناسب، همگی از دلایل اصلی خرابی بلبرینگ هستند.

به منظور جلوگیری از بروز این مشکلات، کارشناسان دیجی برینگ 5 راه حل ساده برای جلوگیری از این مشکلات رایج و اختلال های احتمال در روند کار، به شما ارائه می دهند. با پیروی از این 5 راه، به سادگی می توانید در هزینه خرید بلبرینگ جدید صرفه جویی کنید.  

  1. اجتناب از جابجایی، نصب و نگهداری نامناسب

بلبرینگ ها قطعات ظریفی هستند که باید با احتیاط با آنها رفتار کرد. بلبرینگ ها باید به صورت افقی در بسته بندی اصلی خود در محیطی تمیز، خشک و دمای اتاق نگهداری شوند. هنگامی که بلبرینگ ها به طور غیرضروری از بسته بندی خارج شوند، به عنوان مثال، اگر پوشش های آنها زودتر از موعد برداشته شود، این امر می تواند آنها را در معرض خوردگی یا آلودگی قرار دهد. حتی زمانی که بلبرینگ ‌ها در قفسه‌ ها ذخیره می ‌شوند، همچنان می توانند لرزش های مضر ناشی از فعالیت در محیط اطراف را تجربه کنند. بنابراین مهم است که بلبرینگ را در مکانی دور از لرزش و ارتعاش، نگهداری شوند.

  1. توجه به تحمل بار بلبرینگ

هنگام انتخاب بلبرینگ مناسب برای برنامه کاربردی، مهم است که به یاد داشته باشید که بارهای نامناسب باعث افزایش خستگی و خطر خرابی بلبرینگ می شود. برای دریافت بهترین طول عمر از بلبرینگ خود، بار واقعی را بین شش تا دوازده درصد از بار دینامیکی بلبرینگ محدود کنید. با این حال، این رتبه بار با توجه به مواد بلبرینگ متفاوت است. به عنوان مثال، بلبرینگ های فولادی ضد زنگ تقریبا 80 تا 85 درصد از ارقام بار نشان داده شده برای بلبرینگ های فولادی کروم را تحمل می کنند.

هرچه بار بیش از حد بلبرینگ بیشتر باشد، عمر آن کمتر می شود. قطعات بلبرینگ بارگذاری شده بیش از حد دچار سایش زودرس خواهند شد. این بلبرینگ ها باید برای محافظت از تجهیزات اطراف تعویض شوند.

  1. جلوگیری از ورود آلودگی

آلودگی به شکل گرد و غبار یا کثیفی که وارد مسیر بلبرینگ می شود مشکل ساز است. بنابراین، انتخاب درپوشی که از ورود این ذرات خارجی به بلبرینگ محافظت کند و روانکاری را در داخل نگه دارد، بسیار مهم است. بسته ها باید به طور ماهرانه ای با برنامه مطابقت داشته باشند، بسته به محیط عملیاتی.

بسته هایی را انتخاب کنید که در برابر شرایط محیطی و عملیاتی مقاومت کنند. به طور معمول مهر و موم بلبرینگ را برای سفت شدن یا سایش بررسی کنید. همچنین باید بازرسی هایی برای نشت روغن انجام شود. هنگام انجام تعمیرات، سعی کنید از روش های تمیز کردن بخار یا اسپری های پرفشار خودداری کنید. این ممکن است در صنعت غذا و نوشیدنی دشوار باشد، بنابراین بلبرینگ های مهر و موم شده با روان کننده مقاوم در برابر شستشو توصیه می شود. اگر تعمیر و نگهداری به درستی انجام نشود، می تواند آسیب بیشتری نسبت به سود داشته باشد.

  1. محدود کردن خوردگی

خوردگی عمدتا زمانی اتفاق می افتد که بلبرینگ ها در معرض آب یا مایعات خورنده بیشتری قرار گرفته باشند. در برخی موارد منجر به حکاکی روی سطح می شود که در نهایت باعث ایجاد زنگ زدگی می شود. سپس پوسته پوسته شدن و ترک در بلبرینگ ها می تواند به دنبال داشته باشد. نشانه های رایج خوردگی نواحی تیره رنگ یا قهوه ای مایل به قرمز روی توپ ها و مسیرهای حرکت است. در نهایت، ممکن است سوراخ شدن سطوح مسیر را مشاهده کنید. در حالی که انتخاب مواد اولین گام مهم برای مقابله با خوردگی است، اقدامات پیشگیرانه مانند استفاده از روان کننده ها با بازدارنده زنگ نیز توصیه می شود.

 

  1. استفاده از روانکاری صحیح

روانکاری استاندارد در کاهش اصطکاک و اتلاف گرما نقش بسزایی دارد. با این حال، این روان کننده ممکن است حداکثر سرعت، سطح گشتاور و دمای مورد نیاز برنامه شما را برآورده نکند. ممکن است نیاز به روانکاری تخصصی باشد.

به طور مشابه، اگر مقدار روانکاری کافی نباشد، گوی‌ ها، نگهدارنده‌ ها و مسیر تماس فلز با فلز خواهند داشت و اصطکاک باعث فرسودگی بلبرینگ می شود. در مقابل، پر کردن بیش از حد بلبرینگ مانع خروج گرما و افزایش دمای بلبرینگ می شود. هر دو حالت کارآیی قطعه و فرآیند کلی را کاهش می دهند. انتخاب روانکاری مناسب باید با شرایط کاربرد شروع شود، اما همچنین باید مقدار و ویسکوزیته صحیح روانکاری را برای بار در نظر گرفت، از دماهای بسیار شدید برای بلبرینگ مشخص شده اجتناب کرد و از ورود آلودگی یا سایر آلاینده ها جلوگیری کرد.

در حالی که این پنج مرحله نقطه شروع خوبی برای کاهش خرابی بلبرینگ و افزایش عمر مفید است، مهندسی طراحی مناسب و مداخله زودهنگام کلیدی است. برای کسب اطلاعات در مورد طیف کامل محصولات بلبرینگ های مطرح همچون بلبرینگ NSK و بلبرینگ NACHI و ... از فروشگاه اینترنتی دیجی برینگ دیدن فرمایید.

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

با تغییر مستمر محیط و جوامع امروزی، دوربین های مداربسته تبدیل به بخشی جدا ناپذیر برای هر منزل، اداره و یا مرکز تجاری شده اند. اگرچه، با ظهور تکنولوژی، مسیر تکامل دوربین های مداربسته نیز تغییرات متعددی به خود دیده است.

تنوع تکنولوژی موجود در دوربین های مداربسته، خرید و انتخاب را چالش برانگیز کرده است. به طور کلی دو نوع دوربین مداربسته آنالوگ و دیجیتال وجود دارد. بین کارشناسان سیستم های امنیتی همیشه اختلاف نظر درمورد اینکه دوربین های مداربسته آنالوگ HD بهتر هستند یا دوربین های مداربسته دیجیتال IP وجود داشته است.

در اینجا، کارشناسان دوربین مارکت به بررسی مزایا و معایب هر یک خواهند پرداخت تا به درک بهتری از عملکرد هر کدام از آنها دست پیدا کنید. پس، بیایید به تفاوت بین دوربین های آنالوگ HD و IP نگاهی بیندازیم.

دوربین آنالوگ چیست؟ دوربین IP چیست؟

ابتدا باید با دوربین های آنالوگ و دوربین های IP آشنا شویم.

دوربین آنالوگ HD (AHD) نوع خاصی از دوربین آنالوگ است که با کیفیت بالاHD)، 720p، 1080(p و بالاتر ضبط می کند. پیش از این، این ویژگی فقط در دوربین های IP موجود بود. برای شرایطی که تنها تصاویر HD اهمیت دارند ولی باقی ویژگی های دوربین IP نیازی نیست، از این دوربین ها استفاده می شود.

با دوربین های دیجیتال IP (پروتکل اینترنت)، هر دوربین یک سیگنال آنالوگ را می گیرد، اما تبدیل آن به سیگنال دیجیتال درون دوربین، فرق اساسی آن با دوربین آنالوگ است. پردازش دیجیتال ممکن است در داخل دوربین نیز تکمیل شود. سپس سیگنال دیجیتال از طریق یک یک شبکه محلی (LAN) ارسال می شوند.

مقایسه مزایا و معایب هر آنالوگ و IP

دوربین های آنالوگ نسبت به دوربین های IP از قیمت کمتری برخوردار هستند. از نظر فنی نیز مشکلات و عیب یابی کمتری نیاز دارند. اما از نظر کیفیت تصاویر، از دوربین های IP شکست می خورند. از نظر حافظه نیز تنها بر روی حافظه محلی متکی است. با قطع شدن برق نیز، به طور کامل از کار می افتند.

در مقابل، دوربین های IP کیفیت تصاویر بهتری در اختیار کاربران قرار می دهند. این نوع دوربین قابلیت ارتقاء سیستم عامل را نیز ارائه می دهد. نصب راحت و حافظه ابری آن، نصب بی دردسر و دسترسی به تصاویر را سهولت بخشیده است. با پشتیبانی ازUPS، حتی با قطع شدن برق نیز همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند. اما عیب بزرگ آنها نسبت به دوربین های آنالوگ، قیمت آنها می باشد. نیاز به زیرساخت شبکه و مدیریت پهنای پاند دارد. نکته ای که شاید تدارک آن برای همگان امکان پذیر نباشد.

آنالوگ در مقابل IP؛ اتصال به شبکه

پیشرفت تکنولوژی یعنی توسعه استفاده از شبکه اینترنت. بزودی در همه جا زیر ساخت های شبکه راه اندازی می شود و تنها با یک سوکت می توان دوربین IP را نصب و راه اندازی کرد.

طبق نظر کارشناسان، یک دوربین مداربسته 2 مگاپیکسل آنالوگ HD نمی تواند به اندازه همتای خود در میان دوربین های IP وضوح تصویر ارائه دهد. به همین دلیل است که با بهبود زیرساخت های شبکه در جهان، استقبال از انواع دوربین IP نیز درحال افزایش است.

 علاوه بر این، با استفاده از شبکه اینترنت دسترسی به فضای ابری نیز بسیار آسان خواهد شد. بدین ترتیب ذخیره سازی و دسترسی به تصاویر ثبت شده توسط تمامی دوربین های یک سیستم تنها در چند دقیقه امکان پذیر خواهد بود.

برنده رقابت دوربین آنالوگ و IP؟

این موضوع پر بحث و جدل تا مدتها ادامه خواهد داشت، اما طبق نظر کارشناسان دوربین مارکت محدودیت های دوربین های آنالوگ در نهایت باعث می شوند تا دوربین های IP جایگزین آنها شوند. اتصالات شبکه راحت و ذخیره سازی در فضای ابری در دسترس خواهد بود. با توجه به ویژگی های دوربین های IP می توان مشکل تفاوت قیمت را نیز نادیده گرفت. زیرا بسیاری از هزینه های نصب مانند خرید کابل، DVR و ... در دوربین های IP وجود ندارد.

با توجه به اینکه یک دوربین مداربسته 2 مگاپیکسل IP تصاویر با کیفیت تری نسبت به همتای خود در دنیای آنالوگ عرضه می کند، بسیاری از مردم به سمت استفاده از دوربین های جدید IP تمایل نشان می دهند. اگر شما نیز به دنبال خرید دوربین مداربسته جدید و یا بروزرسانی سیستم امنیتی خود هستید، می توانید با کارشناسان ما در دوربین مارکت تماس بگیرید.

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

بلبرینگ های خود تنظیم یا خود تراز یکی از انواع منحصر به فرد بلبرینگ ها هستند که قابلیت تنظیم خود به خود را برای سازگاری با شرایط متغیر در یک برنامه کاربردی دارند. با متمایز کردن خود از انواع دیگر بلبرینگ ها، از استحکام معمولی بلبرینگ های استاندارد نصب شده رها هستند.

بلبرینگ ‌های خود تنظیم مجموعه‌ ای از توپ‌ های دو ردیفه کاملا مونتاژ شده هستند که در هنگام مونتاژ و فعالیت، ناهماهنگی را در خود جای می ‌دهند. حلقه بیرونی بلبرینگ دارای یک راهروی مقعر و یک حلقه داخلی با سوراخ استوانه ای یا مخروطی است. این نوع بلبرینگ به صورت باز یا با مهر و موم موجود است. در این مطلب به بررسی بلبرینگ خود تنظیم ناچی و کاربردهای متفاوت آن خواهیم پرداخت. با دیجی برینگ همراه باشید.

بلبرینگ دو ردیفه خود تنظیم ناچی

بلبرینگ دو ردیفه خود تنظیم ناچی، در کاربردهایی با انحراف شفت، ویژگی ناهماهنگی زاویه ای اجازه می دهد تا عملیات روان ادامه یابد زیرا خود تنظیم می شود. بلبرینگ های خود تنظیم ناچی برای کاربردهایی که در آن تراز شفت و یا محفظه مشکل است، عالی هستند.

با توجه به حلقه های بیرونی مسیر کروی شکل و مرکز انحنای آن که در امتداد محور حلقه داخلی کار می کند، توپ ها و چرخش بدون قفس رخ می دهد. معمولا از قفس های فولادی فشرده استفاده می شود اما برخی از تولیدکنندگان از پلی آمید یا مواد دیگر استفاده می کنند. با توجه به زاویه تماس کوچک، بلبرینگ های خود تنظیم دارای ظرفیت بار محوری کم هستند. انحراف دینامیکی مجاز در بارهای معمولی تقریباً 3 تا 7 درجه است.

ویژگی و مزیت اصلی بلبرینگ های خود تنظیم شونده شامل توانایی سازگاری با ناهماهنگی استاتیک و دینامیک است. بلبرینگ های خود تنظیم ناچی در شرایط با سرعت بالا عالی هستند و عملکرد عالی را در این کاربردها نشان می دهند. از آنجایی که بلبرینگ های ساچمه ‌ای خود تنظیم، اصطکاک کمتری نسبت به هر نوع دیگری از بلبرینگ های غلتشی ایجاد می ‌کنند، این باعث می ‌شود حتی در سرعت ‌های بالا خنک‌ تر کار کنند. با تولید گرمای کمتر، دمای بلبرینگ کمتر است که منجر به طولانی ‌تر شدن عمر بلبرینگ و فواصل نگهداری طولانی ‌تر می ‌شود.

انطباق شل بین توپ ها و حلقه بیرونی اصطکاک و در نتیجه گرمای اصطکاک را کاهش می دهد. بلبرینگ های خود تنظیم کننده نیز دارای حداقل بار مورد نیاز هستند. علاوه بر این، آنها می توانند سطح سر و صدا و ارتعاش را کاهش دهند، به همین دلیل است که اغلب در فن ها استفاده می شوند.

کاربردهای بلبرینگ خود تنظیم ناچی

بلبرینگ های خود تنظیم ناچی دقیق در طیف گسترده ای از کاربردها، از سیستم های خودرو گرفته تا ماشین آلات صنعتی سنگین، به کار گرفته می شوند.

استفاده از بلبرینگ های خود تنظیم ناچی در صنایع زیر توصیه می شود:

  • جابجایی و حمل و نقل
  • ماشین آلات کشاورزی و مواد غذایی
  • ماشین آلات نساجی
  • تجهیزات تناسب اندام
  • کارخانه های چوب بری
  • ماشین آلات نجاری
  • تهویه هوا و تهویه
  • بسته بندی، پردازش کاغذ و سلولز
  • گیربکس / کاهنده سرعت

تطبیق پذیری بلبرینگ های خود تنظیم ناچی به کاربردهای چندگانه در بخش های مختلف تبدیل می شود:

صنعت خودرو. این بلبرینگ ها در قطعات خودرو مانند سیستم های فرمان، مجموعه های تعلیق و کاربردهای جعبه دنده، که در آن ناهماهنگی و بارهای متفاوت شایع است، استفاده می شود.

معدن و ساخت و ساز. بلبرینگ های خود تنظیم ناچی در ماشین آلات سنگین مورد استفاده در معدن، ساخت و ساز و حفاری استفاده می شوند، جایی که آنها شرایط چالش برانگیز و بارهای سنگین را تحمل می کنند.

ماشین‌ آلات نساجی. توانایی تطبیق ناهماهنگی‌ های محور، این بلبرینگ‌ ها را برای اجزای ماشین‌ های نساجی مناسب می ‌کند و عملکرد روان را حتی در فرآیندهای ریسندگی و بافندگی با سرعت بالا تضمین می‌ کند.

حمل و نقل مواد. سیستم‌ های نوار نقاله و تجهیزات جابجایی مواد از تطبیق ‌پذیری عملیاتی و قابلیت‌ های باربری بلبرینگ‌ های خود تراز بهره می‌برند.

کشاورزی. در ماشین‌ های کشاورزی مانند تراکتور و کمباین‌، جایی که زمین‌ های ناهموار و حرکت ‌های ناگهانی رایج هستند، این بلبرینگ‌ ها به عملکرد قابل اعتماد و کاهش نیازهای تعمیر و نگهداری کمک می‌ کنند.

نتیجه

استفاده از بلبرینگ های خود تنظیم ناچی در کاربردهای صنعتی برای افزایش کارایی عملیاتی و افزایش عمر بلبرینگ و ماشین آلات ثابت شده است. این بلبرینگ ها به دلیل توانایی تحمل بارهای شعاعی و محوری به طور همزمان به طور گسترده در بخش های مختلف از جمله خودروسازی، هوافضا و تولید مورد استفاده قرار گرفته اند. هنوز درباره کاربردهای بلبرینگ خود تنظیم ناچی سوال دارید؟ لطفا با ما در دیجی برینگ تماس بگیرید.

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

شاید همانند بلبرینگ های شیارعمیق و مخروطی و دیگر مدل ها، چندان از بلبرینگ تماسی کشویی نام برده نمی شود، اما نباید کاربردهای گسترده آن را نادیده گرفت.

بلبرینگ های تماسی کشویی که به نام بلبرینگ‌ های ساده نیز شناخته می ‌شوند، نوعی از بلبرینگ ها هستند که به ‌جای غلتش، به صورت لغزنده کار می‌ کنند. بلبرینگ های تماسی کشویی برای بارهای استاتیکی و دینامیکی سنگین در سرعت‌های نسبتا کم، حرکات چند جهته و ناهماهنگی مناسب هستند.

 استفاده از انواع بلبرینگ تماسی کشویی در کاربردهایی با سرعت کم، بار زیاد و فضای محدود به قرن ها پیش باز می گردد. بلبرینگ ناچی، بلبرینگ اس کا اف و سایر سازنده های مطرح، طیف گسترده ای از بلبرینگ های تماسی کشویی را به بازار عرضه کرده اند.

در این مقاله با دیجی برینگ همراه باشید تا مزایای بلبرینگ تماسی کشویی ناچی و کاربردهای آنها  مورد بررسی قرار دهیم.

مزایای استفاده از بلبرینگ تماسی کشویی

بلبرینگ های تماسی کشویی امکان حرکت نسبتا کم اصطکاک بین دو سطح را فراهم می کنند. شرکت بلبرینگ nachi در طراحی بلبرینگ های تماسی کشویی خود طرح ساده متشکل از دو سطح که روی هم می لغزند، استفاده کرده است.

اگر با صنعت بلبرینگ آشنا هستید پس حتما می دانید، حاصل ضرب بار نرمال و ضریب اصطکاک سطح واقعی مقاومت حرکتی را تعیین می کند، از این رو طراحان به دنبال کاهش ضریب اصطکاک هستند. انتخاب موادی که نیروی اصطکاک را کاهش می دهند، کارایی سیستم را بهبود می بخشد. استفاده از مواد مختلف با تلورانس ها و تناسب های مختلف همگی در ایجاد بهترین طراحی نقش دارند. علاوه بر این، فشار ایجاد شده به نواحی تماس توسط بارها باعث سایش مواد می شود، بنابراین هر چه فشار تماس و سرعت لغزش کمتر باشد، عمر بلبرینگ طولانی تری را می توان انتظار داشت.

به طور کلی، بلبرینگ های تماسی کشویی زمانی کارآمدتر عمل می ‌کنند که دو قسمت جفت ‌شونده از مواد غیرمشابه باشند. سازندگان بلبرینگ nachi  معمولا مواد اولیه بیرونی را از فولاد با یک حلقه داخلی برنز یا تفلون ایجاد می کنند. در مواردی که از همان ماده استفاده می شود، یکی از اجزاء سخت می شود تا ذرات وارد شده به داخل مواد اولیه به مواد نرم تر وارد شوند و در آنجا جاسازی می شوند و سایش راس های بلبرینگ را کاهش می دهند.

به دلیل حرکت لغزشی و سطح مقطع، طراحی ظرفیت بار بالاتری را نسبت به سایر انواع بلبرینگ های امکان ‌پذیر می ‌کند و آنها را برای کاربردهای سنگین مناسب می ‌سازد. علاوه بر این، بلبرینگ های تماسی کشویی به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارند، که آنها را به گزینه ‌ای مقرون به صرفه برای بسیاری از کاربردها تبدیل می ‌کند.

کاربردهای بلبرینگ تماسی کشویی

بلبرینگ های تماسی کشویی کاربردهای متعددی در بسیاری از صنایع دارند، مخصوصا در مواردی که مقرون به صرفه بودن ضرورت دارد، دارای نوسان یا ناهماهنگی باشد.

بلبرینگ های تماسی کشویی صنایع که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از:

  • ماشین آلات صنعتی
  • صنعت خودرو
  • صنعت هوافضا
  • تجهیزات پزشکی
  • رباتیک
  • انرژی تجدید پذیر

هنگام انتخاب بلبرینگ های تماسی کشویی، توجه به چندین عامل از جمله ظرفیت بار، سرعت، دما و شرایط محیطی ضروری است. نوع مواد اولیه بلبرینگ نیز حیاتی است، زیرا می تواند بر عملکرد و دوام بلبرینگ تاثیر بگذارد. برخی از مواد متداول بلبرینگ عبارتند از برنز، گرافیت و پلاستیک.

بلبرینگ تماسی کشویی یک مدل بلبرینگ nachi ساده و در عین حال موثر برای بسیاری از کاربردها است که مزایای زیادی از جمله ظرفیت بار بالا، نگهداری کم و دوام را ارائه می دهد. با طیف گسترده ای از انواع و مواد موجود، انتخاب بلبرینگ تماس کشویی مناسب می تواند به بهبود عملکرد، کاهش هزینه ها و افزایش کارایی کمک کند.

درباره انواع بلبرینگ تماسی کشویی کنجکاو هستید؟ برای دریافت راهنمایی از طریق آدرس https://digibearings.com/ با ما تماس بگیرید.

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

با گذشت زمان، تعویض بلبرینگ می تواند یک حرکت ضروری برای برنامه های کاربردی مختلف به شمار رود. با این حال، راه هایی وجود دارد که می تواند در به تاخیر انداختن این امر، کمک کند. پیش از بزرگتر شدن بسیار از مشکلات، می توان با راه حل های تعمیر و نگهداری صحیح، به طول عمر مفید آن افزود. اما زمانی که دیر شده است، یک گزینه دیگر وجود دارد، بازسازی.

زمانی که به قیمت بلبرینگ های صنعتی همچون قیمت بلبرینگ تیمکن نگاه می اندازید، شاید بازسازی ایده بصرفه تری بنظر آید. اما نباید فراموش کرد که این کار تنها موقت است، و در نهایت اون قطعه باید تعویض شود.

تعمیر بلبرینگ به شما این امکان را می دهد که به طور موقت از گزینه تعمیر به جای تعویض استفاده کنید. این فرآیند در مقایسه با قطعات تعویضی صرفه جویی قابل توجهی را ارائه می دهد. اما تعمیر بلبرینگ های شما دقیقا چقدر می تواند در هزینه ها صرفه جویی کند؟ برای یافتن پاسخ این سوال، تا انتهای این مطلب با کارشناسان دیجی برینگ همراه باشید.

صرفه جویی در هزینه بازسازی بلبرینگ

مسلما تعمیر و بازسازی بسیار بصرفه تر از خرید یک قطعه جدید خواهد بود. گزارشات تخمین می زنند که تحلیل هزینه سود بازسازی می ‌تواند تا ۸۰ درصد در برابر هزینه یک بلبرینگ جدید صرفه‌ جویی کند. کاملا واضح است که 80% صرفه جویی، ارزش بررسی این گزینه را دارد. اما چگونه می توان ارزیابی کرد که کدام بلبرینگ ها برای بازسازی واجد شرایط هستند.

یکی از نمونه‌های کاربرد صنعتی که می ‌تواند از بازسازی بلبرینگ ها سود ببرد، بلبرینگ کروی است که در دستگاه ریخته ‌گری بطور دائم استفاده می ‌شود. اما موارد دیگری نیز وجود دارد که بلبرینگ ها ممکن است واجد شرایط بازسازی باشند، مانند:

  • بلبرینگ شعاعی
  • رولبرینگ استوانه ای
  • بلبرینگ حلقه چرخشی

برای تصمیم گیری در مورد مناسب بودن بلبرینگ برای ساخت مجدد، با این سه مرحله شروع کنید:

  1. پیاده کردن
  2. تمیز
  3. بازرسی کردن

این بازرسی شامل یک بازرسی بصری و میکروسکوپی، اندازه گیری سختی حلقه و بازرسی ابعادی است. پس از تکمیل بازرسی، گزارشی ارائه می شود که نرخ بازیابی و ضایعات روی بلبرینگ ها را ارائه می دهد. این به شما امکان می دهد تعیین کنید که آیا می خواهید روند بازسازی را ادامه دهید یا خیر. اگر یاتاقان از مرحله بازرسی عبور کند، پس برای بازسازی آماده است.

در فرآیند بازسازی بلبرینگ چه اتفاقی می افتد؟

حال که بلبرینگ شما با عبور از مرحله بازرسی واجد شرایط بازسازی است، باید ببینید که آیا تعمیر آن بلبرینگ می تواند به کسب و کار شما در صرفه جویی هزینه ها کمک کند یا خیر. اگر جواب مثبت بود، آنگاه فرآیند بازسازی بلبرینگ آغاز می شود.

فرآیند بازسازی بلبرینگ شامل پنج مرحله کلی است. این 5 مرحله عبارتند از:

  1. سنگ زنی یا پرداخت سطوح جانبی بلبرینگ، قطر سوراخ و قطر خارجی
  2. سنگ زنی مجدد یا پرداخت سطوح به ابعاد اولیه
  3. نصب مجدد بلبرینگ ها با عناصر نورد جدید
  4. بازرسی قفس ها، در صورت لزوم تعویض
  5. بلبرینگ ها دوباره مونتاژ می شوند
  6. گزارش کتبی با گارانتی محدود صادر خواهد شد

اگر کسب و کار شما با تعویض مکرر بلبرینگ ضرر می کند، نوسازی می تواند برای شرکت شما مفید باشد. هرچند سرمایه گذاری بر روی یک بلبرینگ شناخته شده همچون بلبرینگ تیمکن یا FAG می تواند تا مدتها شما را از مشکلاتی همچون خرابی، راحت کند.

با ای حال در صورت اجبار برای خرید، دستیابی به بهترین و ارزان ترین قیمت بلبرینگ FAG، راه حل نهایی شما برای کنترل هزینه ها خواهد بود. برای این امر می توانید با واردکنندگان معتبری چون دیجی برینگ در تماس باشید

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

https://akharinnews.com/images/1402/07/03/a1.png

از زمان ظهور اولین دوربین های مداربسته در بازار، این تجهیزات به مرور زمان به بخش بزرگی از زندگی انسان ها تبدیل شدند. امنیت اولویتی برای بسیاری از افراد در دنیای مدرن است که با گسترش جرائم اهمیت بیشتری نیز پیدا می کند. اگر به دنبال امنیت بیشتر و نظارت بر محیط زندگی و یا کار خود هستید، دوربین مداربسته بهترین راهکاری است که فناوری برای شما به ارمغان آورده است.

دوربین مداربسته انواع متفاوتی دارد و هم از نظر برند و هم از نظر کیفیت و ویژگی های فنی در دسته های مختلفی طبقه بندی می شود. یکی از ویژگی های مهم این دوربین ها دوام و عملکرد درست در شرایط حساس است و دستیابی به این نکات با خرید بهترین برندهای دوربین مداربسته حاصل می شود.

حمله هکرها و سارقان هم خطراتی هستند که در کمین دوربین های مداربسته قرار دارند و سبب شده اند تا برندهای بزرگ دوربین امنیتی به دنبال ایمن تر کردن دوربین های خود با استفاده از فناوری های نوین باشند. در این مقاله نگاه کاربران دوربین مداربسته در ایران و جهان را دنبال می کنیم و از دریچه نگاه این افراد، بهترین دوربین های مداربسته را در سالی که گذشت مورد بررسی قرار می دهیم.

مهم ترین کاربردهای دوربین مداربسته چیست؟

دوربین مدار بسته در یک جمله، ضامنی برای امنیت است که این مسئولیت را از طریق نظارت به انجام می رساند. چه یک منزل مسکونی کوچک، چه یک مجموعه بزرگ اداری، با نصب دوربین مداربسته می توانند علاوه بر کاهش هزینه های امنیتی، اطیمنان و آرامش خاطر بیشتری را تجربه کنند.

  • کنترل بر رفت و آمدهای افراد در فضا
  • نظارت بر فضا به صورت زنده
  • استفاده از تصاویر دوربین به عنوان مدرک در پیشگاه قانون
  • اعلام هشدار در هنگام خطر
  • تجزیه و تحلیل اطلاعات در برخی از مدل ها

وقتی دوربینی را در فضا نصب می کنید، این دوربین با کمک تجهیزات دیگری از جمله دستگاه ضبط کننده تصاویر، منبع تغذیه دوربین، سیم ها و کابل های مورد نیاز و برخی از تجهیزات جانبی دیگر، علاوه بر تصویربرداری از محیط، هم به صورت زنده این تصاویر را در گوشی یا کامپیوتر افراد پخش می کند و هم با نگه داری در فضای ذخیره سازی خود، امکان استفاده های بعدی را به افراد می دهد؛ از این نظر است که گفته می شود این دوربین ها مطمئن ترین روش برای امن تر کردن یک فضا با هزینه هایی مقرون به صرفه است.

 https://akharinnews.com/images/1402/07/03/a2.png

بهترین برندهای دوربین در ایران

بهترین برندهای دوربین مداربسته را می شناسید؟ این شرکت ها ساخت کدام کشورها هستند؟ آیا این دوربین ها در بازار ایران هم حضور دارند؟ بهترین برندهای دوربین مداربسته شامل داهوا، هایک ویژن، شیائومی، آیمو و هایلوک هستند که اتفاقا حضور پررنگی هم در نمایندگی های مختلف در ایران دارند. ویژگی هایی چون کیفیت بالای تصاویر، استفاده از فناوری های هوش مصنوعی و استفاده از متریال با دوام از مورادی هستند که این برندها را به بالای لیست رسانده اند. در ادامه نگاهی به پرفروش ترین برند ایران در این لیست می اندازیم.

داهوا؛ نماد کیفیت، دقت و کارایی

داهوا یکی از چند برند چینی دوربین مداربسته است که حرف هایی برای گفتن دارند؛ رتبه فروش بالا در جهان نشان دهنده محبوبیت این برند و کیفیت آن می باشد. داهوا به دلیل استفاده از فناوری های نوین و اختصاص سهم بزرگی از درآمد خود به تحقیق و ابداع امکانات جدید در دوربین های خود در جهان شهرت دارد.

فناوری های هوش مصنوعی مانند WizSense و WizMind ، قدرت بالای تحلیل اطلاعات، امکانات خاص و قیمت های مناسب این دوربین ها، مزیت هایی هستند که داهوا با نام آنها شناخته می شود. همچنین شرکت تداهوا تکنولوژی، هوشمندترین دوربین های امنیتی خود را در غالب زیرمجموعه خود به نام آیمو تولید و به بازار عرضه می کند که محبوب ترین دوربین آیمو درحال حاضر، دوربین آیمو رنجر 2 می باشد که از قیمت مناسبی نیز برخوردار است.

 https://akharinnews.com/images/1402/07/03/a3.png

علاوه بر این، قیمت پک کامل دوربین مداربسته داهوا هم پیشنهادی برای کاهش بیشتر هزینه ها برای کاربران است. در این پکیج های متنوع، انواع دوربین داهوا در مدل های مختلف به همراه تجهیزات جانبی مورد نیاز آنها قرار داده می شود تا هم هزینه ها کاهش پیدا کرده و هم نصب و استفاده از آنها آسان تر باشد.

بهترین مدل های دوربین داهوا

دوربین T1A21 یکی از بهترین مدل های دوربین داهوا است که ویژگی های بسیار جذابی دارد و از نظر عده زیادی از مصرف کنندگان، به خوبی نیازهای امنیتی را در محیط های مختلف پاسخ می دهد. این دوربین از دسته دوربین های بالت داهوا و با کیفیت 2 مگاپیکسل می باشد. این دوربین نوعی از دوربین های آنالوگ این برند و با قابلیت دید در شب مادون قرمز می باشد. در واقع این دستگاه امتحان خود را در میان مشتریان پس داده است و یکی از محبوب ترین مدل های داهوا با قیمت مناسب و اقتصادی می باشد. با پرداخت هزینه ای کم می توانید این دوربین را با ضمانت و اطمینان دریافت کنید.

قیمت دوربین مداربسته داهوا در بازار ایران

دوربین های داهوا همان طور که اشاره کردیم بیشترین تقاضا را در میان کاربران ایرانی دارند؛ قیمت های متنوعی برای این دوربین در ایران موجود است که در هر نمایندگی متفاوت می باشد؛ اما به طور کلی قیمت این دوربین ها بسیار مناسب می باشد و به دلیل تنوع در طراحی، هر فردی با هر بودجه و سلیقه ای می توانند دوربین های داهوا را برای ارتقاء امنیت خود تهیه کنند.

 

منبع: آخرین نیوز

  • armin moghim