haniye yazdani

جستجوگر وب و مطالب مفید

haniye yazdani

جستجوگر وب و مطالب مفید

۱۷ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در مورد بازار دوربین مداربسته دارید حتماً می دانید که امروزه در سراسر دنیا برندهای مختلفی وجود دارند که این محصولات امنیتی و نظارتی را تولید میکندو همه روزه برند های جدید به بازار اضافه می شوند که هر کدام محصولات خاص خود را تولید میکند.بسیاری از این برندها با وجود قیمت‌های بالا کیفیت خوبی را به شما ارائه نمی کند و در عوض برندهایی در بازار موجود هستند که با وجود قیمت های معقول کیفیت های بسیار عالی دارند.پس اگر قصد خرید دوربین مداربسته دارید در این مطلب از سایت دوربین مارکت با ما همراه باشید تا با هم ویژگی های یک برند خوب دوربین را بررسی کنیم.

همانطور که میدانید کشور چین امروزه فعالیت های موفقی در عرصه های اقتصادی دارد. در بازار دوربین مداربسته نیز کشور چین و برندهای چینی عملکرد بسیار خوبی داشته اند و دوربین های مداربسته چینی نه تنها در کشور ما بلکه در کشورهای بسیاری طرفداران زیادی پیدا کرده و مورد استفاده قرار گرفتند.

یکی از معیار هایی که می توانیم با کمک آن دوربین های مداربسته را دسته بندی کنیم لنز آنها است لنز دوربین مدار بسته به دو دسته عمده لنز ثابت و لنز متغیر تقسیم می شود.دوربین مداربسته که لنز ثابت دارند قابلیت تنظیم میدان دید ندارند و دارای فاصله کانونی ثابتی هستند.دوربین هایی که لنز متغیر دارند به خاطر داشتن قابلیت تنظیم فاصله کانونی می توانند میدان دید را بر اساس نیاز شما تغییر دهند

دوربین مداربسته شیائومی

تا چند سال پیش استفاده از دوربین های مدار بسته متداول نبود اما امروزه با توجه به بالا رفتن آمار دزدی و دیگر جرایم و از طرفی بالا رفتن هزینه ها و قیمت وسایل، امروزه بسیاری از مردم به استفاده از دوربین های مداربسته رو آورده‌اند

دوربین های مدار بسته را می توان در هر مکانی و به منظور های مختلفی نصب و استفاده کرد مثلاً می توانید از دوربین های مداربسته برای حفظ و افزایش امنیت محل زندگی تان یا محل کارتان استفاده کنید اگر صاحب کسب و کار هستید می توانید از دوربین های مداربسته برای کنترل فعالیت کارمندانتان و یا ثبت ورود و خروج ماشین ها به ساختمان تان استفاده کنید یکی از شناخته ترین شرکت های تولید کننده دوربین مداربسته کمپانی شیائومی است.

 دوربین مداربسته شیائومی نسبت به سایر برندها از قیمت مناسب تر و امکانات پیشرفته تری برخوردار است و به گونه‌ای معقول ترین و بهترین گزینه برای خرید است. شرکت شیائومی فعالیت خود را از سال ۲۰۱۰ در چین شروع کرد با وجود عمر کوتاه این شرکت توانسته به خوبی در این مدت زمان خود را رشد دهد و در کنار قدیمی ترین برند ها بایستد امروزه در بسیاری از ساختمان های مهم کشورها از مسایل امنیتی و نظارتی شیائومی استفاده میشود و دوربین مداربسته شیائومی از کیفیت، طراحی و ظاهر بسیار عالی برخوردار است.

دوربین مدار بسته لامپی

دوربین لامپی جزء پرفروش ترین دوربین های مداربسته در سال های اخیر است خیلی از افراد به دلایل مختلفی مثل راحت بودن نصب آن به خرید دوربین مداربسته لامپی روی آوردند همانطور که از اسم آن پیدا است دوربین مداربسته لامپی نوعی دوربین مداربسته با طراحی و ظاهری خاص شبیه لامپهای اس ام دی است ست و تشخیص این دوربین ها از لامپ های معمولی بسیار سخت است. به همین دلیل بسیاری از افراد از این دوربین ها در منازل خود استفاده می کنند و  باعث می‌شود سارقین یا افراد دیگر نتواند آنها را به راحتی تشخیص دهند

از طرفی طراحی دوربین لامپی به ما این اجازه را می دهد که تصویری ۳۶۰ درجه از محیط داشته باشیم این دوربین نیاز به آداپتور ندارد و به صورت مستقیم از برق استفاده میکند اگر شما هم تمایل دارید که دوربین های حفاظتی خود را از دیده عموم مردم مخفی نگه دارید استفاده از دوربین مداربسته لامپی را به شما پیشنهاد می کنیم.علاوه بر موارد گفته شده دوربین مداربسته لامپی نصب بسیار راحت و کم هزینه دارد برای نصب دوربین مداربسته لامپی کافی است آن را مانند یک لامپ معمولی به سرپیچ متصل کنید.

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

پوست شیر یکی از متفاوت ترین وجذاب ترین سریال های تاریخ شبکه نمایش خانگی است که با موضوع جذاب و کارگردانی فوق العاده اش توانسته نظر بسیاری از مردم و دوستداران سینما و نمایش خانگی  را به خود جلب کند. دانلود سریال پوست شیر در اصلی سریالی با ماهیت اجتماعی بوده و با پرداختن به مسائل روز باعث شده با اقبال زیادی از طرفداران این سبک رو به شود. از مهم ترین موارد و مولفه هایی که باعث موفقیت این سریال شده می توان به بازیگران قدرتمند ، کادر فنی حرفه ای ، کارگردانی اصولی اشاره کرد که توانستند سر و صدای زیادی در نمایش خانگی ایجاد کنند. با این ال بسیاری از افراد هستند که اطلاعات کاملی راجب دانلود سریال پوست شیر ندارند. در این مقاله از دی دی سایت با ما همراه باشید تا به معرفی کامل این اثر بپردازیم .

 

 

دانلود سریال پوست شیر؛ مسیر داستانی سریال  

دانلود سریال پوست شیر در رابطه با زندگی  مردی به اسم نعیم است؛ او که پس از گذراندن 15 سال حبس در زندان ، ازاد شده به دنبال دخترش ساحل می رود و قصد دارد زندگی با او را ادامه دهد. همسر نعیم سالهاست از او جدا شده و با مرد دیگری زندگی می کند که دخترش ساحل ان مرد را پدر خود خطاب می کند. دانلود سریال پوست شیر به داستان نعیم و دخترش و داستانهایی که بین این دو اتفاق میافتد می پرداز.

بازیگران در دانلود سریال پوست شیر:

شهاب حسینی در نقش کاراگاه , هادی حجازی فر در نقش پدری شکست خورده و افسرده  و از دیگر بازیگران این سریال می توان به  مهرداد صدیقیان, بابک کریمی, ژیلا شاهی, آناهیتا افشار, علی اوسیوند پردیس احمدیه, پانته آ بهرام, علیرضا کمالی اشاره کرد و نکته قابل تامل در مورد بازیگران این سریال، بازی بسیار عالی و تاثیرگذار آنان است که توانسته اندتماشاگران را با خود همراه کنند.

دانلود سریال پوست شیر؛ درباره عوامل فیلم:

سریال پوست شیر،جدیدترین سریال در حال پخش این روز ها به کارگردانی جمشید محمودی ساخته شده و تهیه ‌کنندگی آن بر عهده  جواد نوروزبیگی است و در سال 1401 ساخت و فیلمبرداری آن تمام شده.

امتیاز بزرگ این سریال حضور بازیگران مطرحی مانند هدیه تهرانی و شهاب حسینی است که این روز ها کمتر در فیلم و سریالی حضور پیدا کرده اند. مخصوصا شهاب حسینی که اخرین حضور او در شبکه نمایش خانگی مربوط به سالها پیش و بازی در سریال شهرزاد بوده وهمین حضور، اشتیاق طرفداران این بازیگران را برای تماشای آنان در سریال بیشتر کرده . هدیه تهرانی نیز که اخرین بازی او در نمایش خانگی مروبط به سریال همگناه بوده پس ازان تا به امروز تمایلی برای ادامه فعالیتش درشبکه نمایش خانگی نداشته . جدا از بازیگران ، روایت اجتماعی ودرام سریال که با واقعیت های زندگی ایرانیان نزدکی بیشتری دارد باعث شده بسیاری از افراد جذب ان شده و دانلود سریال پوست شیر را انتخاب کنند. در رابطه با فیلم نامه این اثر هم میتوان گفت جدای از نویسندگان و عوامل مطرح و حرفه ای که این سریال دارد حتما فیلم نامه به قدری گیرا و کامل بوده که توانسته این بازیگران را با شبکه نمایش خانگی اشتی دهد و دوباره انها را به جلوی دوربین بیاورد .بر همین اساس بسیاری از منتقدین انتظار دارند این سریال به موفقیت شهرزاد و هم گناه برسد.

موارد مطرح شده در مقاله به سادگی گویای کیفیت بسیار بالای ساخت این سریال  و کادر حرفه ای وفیلم نامه عالی ان بوده اند و برای طرفداران ژانر اجتماعی و درام گزینه بسیار مناسبی است. اگربه  تماشا ودانلود سریال پوست شیر علاقه مند شده اید می توانید این سریال را از دی دی فیلم دانلود و تماشا کنید . 

 

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

در برسی فیلم ها به دانلود فیلم دینامیت می رسیم که در حال حاضر یکی از جنجالی ترین والبته موفق ترین فیلم های سینمای امروزایران است . کارگردانی این فیلم به صورت کاملا هوشمندانه تمام فاکتورها و عواملی که یک فیلم نیاز دارد داشته باشد تا بتواند در سینمای ایران پر فروش شود را در این فیلم به کار برده. از بازیگران مطرح و حرفه ای گرفته تا فیلم نامه قوی و زیرکانه. جمع شدن این عوامل در کنار هم و کارگردانی حرفه ای آن باعث شده فیلم دینامیت تبدیل به پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران شود و ایرانی های زیادی را به سنما بکشاند. در این مطلب از سایت دی دی فیلم همراه ما باشید تا با هم به برسی فیلم دینامیت و پس از به دانلود فیلم انفرادی بپردازیم.

دانلود فیلم دینامیت ، نقد و برسی

فیلم دینامیت یکی از پرحاشیه ترین فیلم های امسال بود. این اثر که سال ساخت ان به سه سال پیش بازمیگردد به دلیل حواشی زیادی که داشت پروانه پخش نمیگرفت تا بالاخره درسال 1400 توانست بر روی پرده سینما برود.مسعود اطیابی کارگردانی این اثر را بر عهده داشت وتهیه کنندگی ان نیز با سید ابراهیم عامریان است.تجربه موفق این دو شخص در فیلم سینمایی تگزاس باعث شده تا این دو شخص دوباره در صدد تجربه موفقیتی دیگر برایند و دست به ساخت فیلم دینامیت بزنند که باز هم توانستند با ساخت ان در سینما بدرخشند. نویسندگی و فیلم نامه نویسی این اثر نیز بر عهده شیما محمد بیگی به همراه حمزه صالحی بوده. علاوه بر فیلم نامه عالی وعوامل ساخت حرفه ای این فیلم بازیگران منحصر به فرد و ستاره ای نیز دارد که در مجموع این عوامل باعث شد تا فیلم بسیار عالی ساخته شود و بتواند در کمتر از چند ماه بیش از 4 میلیارد فروش داشته باشد که در نوع خود رکورد بسیار عالی ان هم در زمان کرونا بود.

خلاصه فیلم دینامیت

از نظر بسیاری از منتقدین نقطه قوت فیلم دینامیت داستان و فیلمنامه ان است . داستان دانلود فیلم دینامیت به خانه ای باز می گردد که در هر طبقه ان افراد مختلفی با سبک زندگی و افکار مختلفی زندگی می کنند که با هم سر ناسازگاری دارند.ساکنین این خانه شامل دوطلبه جوان است و یک ساقی و دو خواهر جوان است که هر کدام سازخود را می زنند و در پی این هستند دیگری را با روش های مختلفی از ان خانه بیرون بیاندازند و همین موقعیت صحنه های طنز و جالبی میسازد که تا حدودی تماشاگر را به فکر وا می دارد .

نگاهی به دانلود فیلم انفرادی کامل

در دانلود فیلم انفرادی کامل به خلاصه داستان ان می رسیم. داستان سینمایی انفرادی راجع به مردی است که به افراد پر نفوذی بدهکار است و تصمیم می گیرد برای پرداخت بدهی اش مانند جوانی اش دست به دزدی بزند و برای شروع این کار از دوستان دوران جوانی اش که همان رضا عطاران و احمد مهرانفر است کمک می گیرد این سه نفر برای پرداخت بدهی از دزدی ماشین شروع می کنند تا دزدی عتیقه اما باز هم نمی توانند پول را جور کنند و تصمیم میگیرند دست به کار جدیدی بزنند نقشه یک سرقت بزرگ را می ریزند و همین سرقت بزرگ داستان فیلم انفرادی را می سازد که  این سرقت اتفاقات طنز تلخ و شیرینی می سازد که تماشاچی را به ادامه دیدن فیلم وا می دارد .

اگر شما نیز علاقه به دیدن این سینمایی ها در ژانر کمدی و طنز دارید قطعا فیلم های کمدی و انفرادی بهترین فیلم ها برای تماشا هستند که می توانید ان را از سایت دی دی فیلم به صورت مستقیم دانلود و تماشا کنید.  

 

 

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

در این مقاله قصد داریم تا شما را با ویژگی های دوربین پلاک خوان و دوربین خودرو که جزوه سیستم های حفاظتی مخصوص و مرتبط با خودرو هستند آشنا کنیم پس اگر قصد تهیه یکی از این دو دوربین مداربسته را دارید در این مطلب از دوربین مارکت با ما همراه باشید برای خرید دوربین پلاک خوان در ابتدا باید میزان بودجه و هزینه خود را مشخص کنیم و بدانیم هدف ما از خرید دوربین پلاک خوان چیست.

 

بسیاری از افراد گمان می‌کنند با داشتن یک دوربین مداربسته با کیفیت دیگر نیاز نیست برای دوربین پلاک خوان هزینه کرد در صورتی که این ذهنیت اشتباه است ست و دوربین های دیگر توانایی خواندن پلاک آن هم در شرایط مختلف آب و هوایی یا نور کم و زیاد را ندارند.دوربین پلاک خوان دارای مشخصات و قابلیت هایی این است که به دوربین این امکان را می دهد که ارقام و حروف پلاک خودرو ها را در حالت ثابت و متحرک ست کند البته نکته مهم در رابطه با دوربین پلاک خوان این است که ثبت پلاک به معنای تبدیل آن به فایل متنی نیست برای استفاده از این قابلیت دوربین ها باید از نرم افزارهای پلاک خوان استفاده کنید.

 

در انتخاب دوربین دقت کنید.

قطعاً مهمترین قدم در خرید دوربین پلاک خوان انتخاب صحیح دوربین است. در بازار امروز برند های مختلفی وجود دارند که ادعا می کنند بهترین و کاملترین نوع دوربین را دارند اما ما از خرید دوربین پلاک خوان انتظارات زیادی داریم و باید دوربین انتخاب کنیم که بتواند این توقعات را برآورده کند در ادامه به مهمترین ویژگی که یک دوربین پلاک خوان باید داشته باشد اشاره می کنیم.

تاری تصویر

بررسی دوربین ها نشان داده که معمولاً حتی دوربین های نظارتی اچ دی نیز نمی‌توانند پلاک خودرو های متحرک یا خودروهایی که بیش از ۵ متر با دوربین فاصله دارند را ثبت کنند.

این دوربین های مدار بسته که حتی وضوح تصویر بالایی دارند برای کاربردهای عمومی و ساده نظارتی طراحی شدند مثل ضبط فیلم از افراد یا رفت و آمد ها.دوربین پلاک خوان با وضوح تصویر فوق العاده ای که دارد به راحتی جزئیات تصویر را می تواند ثبت کند.

 

 

دوربین خودرو از یک یا دو لنز ساخته شده که آن را می توان در هر قسمتی از خودرو نصب کرد دوربین خودرو قابلیت و کاربردهای زیادی دارد اما از مهمترین استفاده های آن میتوان به فیلمبرداری از جلو عقب یا کناره های ماشین اشاره کرد همچنین دوربین ها می تواند از فضای داخل ماشین نیز فیلم برداری کند در برخی از مدل های دوربین خودرو شما می توانید این تصاویر را به صورت آنلاین بر روی گوشی خود تماشا کنید

کاربرد دوربین خودرو

با توجه به توضیحات مختصری که راجع به دوربین خودرو گفتیم احتمالاً متوجه کاربرد آن شده اید امروزه خودروی هر شخص عکس یکی از بزرگترین سرمایه های است بنابراین فراهم کردن بستر و شرایط محافظت از آن کاری عقلانی است یا در بسیاری از اوقات که خودروی شما در کنار خیابان پارک شده ممکن است صدمه ای به آن وارد شود و اگر شما در محل حاضر نباشید احتمالا نتوانید کاری برای جبران خسارت آن انجام دهید.

دوربین خودرو یکی از بهترین ابزارهای است که با آن می توانیم در هر مکانی یا در هر موقعیتی از خودروی خود محافظت کنید.

 

مزایای دوربین خودرو

یکی از از دلایلی که باعث شده دوربین خودرو با استقبال زیادی از مردم مواجه شود قابلیت ثبت و ضبط تصاویر و فیلم از اطراف و داخل ماشین است برای مثال اگر تصادفی در جاده یا خیابانی رخ دهد شما می‌توانید با استفاده از تصاویر ضبط شده دلیل اتفاق و مقصر حادثه را تشخیص دهید.

در بسیاری از تصادفات رانندگان به خاطر سرعت بالا و حواس پرتی که دارند مرتکب اشتباه جبران ناپذیری می‌شوند.

اثبات این مسئله که چه کسی در یک مکان خلوت و بدون شاهد با ماشین تصادف کرده کار بسیار سختی است اما با استفاده از دوربین خودرو می‌توان به راحتی این گونه موارد را حل کرد.

امروز بیشتر دوربین خودروها مجهز به فناوری جی پی اس هستند که این قابلیت را دارند در زمان حرکت ماشین آن را مسیریابی کند شما می‌توانید با استفاده از این قابلیت به راحتی مسیر خود را در پیش گرفته و از کوتاه ترین و بهترین مسیر ها استفاده کنید.

 

 

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

برند جهانی ساعت دنیل ولینگتون که توانسته در سال های اخیر رشد بسیار زیادی در صنعت ساعت سازی  داشته باشد توانسته  به دلیل طراحی های کلاسیک و ساده و در عین حال جذاب ساعت هایش، محبوبیت  زیادی دست پیدا کند. با ما در این  این مطلب از سایت مینت واچ همراه باشید تا نگاهی به تاریخچه ای برند محبوب داشته باشیم .

زمانی که  صحبت از برندهای  می شود که دارای طراحی ساعت های ساده ومینیمال هستند بدون شک اولین گزینه ای ه به یاد ما می اید دنیل ولینگتون است. کمپانی دنیل ولینگتون  با طراحی شیک و ساده ای که در صفحه و بدنه و دسته ساعت هایش رعایت می کند؛ توانسته  سالانه چندین میلیون ساعت را  تولید ودر تمام بازار های دنیا  به فروش برساند. البته صرفا طراحی ان نیست بلکه  وقتی به کیفیت محصولات نیز نگاهی کنیم دلیل این فروش و محبوبیت را می فهمیم.

 

ساعت دنیل ولینگتون

همه میدانند که هر برندی که در بازار معروف شود بلافاصله نمونه های کپی ان نیز روانه بازار می شود در ادامه به نکاتی که با کمک انها می توانید ساعت های اصل را از فیک تشخیص دهید اشاره می کنم:

  • دور صفحه ساعت های دنیل ولینگتون که اصل  هستند طلایی رنگ هست در حالی که نمونه های فیک مسی رنگ هستند.
  • کارت گارانتی را که از فروشنده دریافت می کنید دارای کدی است که با وارد کردن ان کد در سایت اصلی می توانید از اورجینال بودن ان مطمئن شوید.

ساعت های دنیل ولینگتون دارای  تنوع بسیار بالایی از هر نظر هستند و سلیقه های مختلف را پوشش می دهد شما می توانید ساعت های مچی اورجینال دنیل ولینگتون  را از سایت مینت واچ مشاهده و تهیه کنید. تمام ساعت های مینت واچ دارای طرح‌ ها و مدل‌های مختلف و زیبایی هستند که هر سلیقه ای را پوشش می دهند.

مهم ترین فاکتور برای خرید ساعت اورجینال

 

مهم ترین معیاری  که در زمان  خرید ساعت اورجینال، باید به ان توجه کنیم ، قیمت ساعت مدنظر است. معمولا قیمت ساعت‌های اورجینال با توجه  نوع مواد اولیه به کار رفته در آن‌ها و کاربردشان  متفاوت است و طیف گسترده ای دارد . مثلا، ساعت‌هایی که استیل ضد زنگ محسوب می شوند، یا از تیتانیوم و سرامیک ساخته شده‌اند  از کیفیت بیشتری برخوردار هستند و طبیعتا قیمت بالاتری نیز نسبت به دیگر ساعت ها دارند . این در حالی ست که علاه بر مواد به کار رفته در ساعت ها یا جواهرات و سنگ های موجود در انها ، تا حد بسیار زیادی خود برند ساعت نیز برای شما هزینه بردار است!! و در خیلی از موارد شما پول زیادی برای برند ساعت میپردازید تا مواد ساخته شده در ان .

در خیلی از ساعت ها نیز اگر جنس شیشه صفحه  ساعت از یاقوت کبود یا کریستال باشد، نیز باعث می شود قیمت ساعت بیشتر شود.. علاوه بر این موارد  ساعت‌های مکانیکی در برابر ساعت‌های کوارتزی ، از نوآوری ها و فناوری های  بیش‌ تر یا پیشرفته تری  برخور دار هستند . وطبیعتا  در قیمت های بالاتری نیز به فروش می روند . با وجود همه مسائل و نکات گفته شده ، به طور کلی می‌توان این گونه نتیجه گیری کرد و گفت که ساعت‌های مچی از نظر قیمت چهار نوع دسته بندی دارد که این دسته بندی به این صورت است:  ساعت ‌هایی که قیمتشان بالا تر از 10 میلیون تومان است.  ساعت‌هایی  که رنج قیمتی شان میان 3 تا 10 میلیون تومان است ، ساعت‌هایی که قیمتشان بین 1میلیون تا 3 میلیون تومان است و در دسته بندی اخر هم ساعت های اقتصادی هستند که شامل ساعت‌هایی  با قیمت کم‌ تر از 1 میلیون تومان هستند.

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

کمپانی بلبرینگ  SKF از بهترین و مشهور ترین کمپانی هایی است که در زمینه تولید بلبرینگ ها، رولبرینگ  و یاتاقان  در دنیا فعالیت دارد و  بخاطر کیفیت بالایی که  محصولات تولیدی  این کمپانی در بازار جهانی بلبرینگ، دارند ؛ بسیار میان مخاطبان و صنعتکاران محبوب و  پر استفاده است . درست است که محصولات این شرکت و بلبرینگ skf  بسیار با کیفیت هستند اما به همین میزان هزینه و قیمت بلبرینگ skf نیز بالاست. بنابراین بهتر است موقع خرید بلبرینگ ها حواستان باشد؛ چون بسیاری از فروشنده ها برای کسب سود بیشتر بلبرینگ های چینی یا بی کیفیت را به جای بلبرینگ skf میفروشند. بررسی انواع بلبرینگ SKF بلبرینگ های SKF در ابعاد و ویژگی های مختلفی طراحی و تولید می شوند که با توجه به طراحی و ویژگی هر بلبرینگ می توان در صنایع مختلف از جمله حمل و نقل، کشاورزی، فولاد، صنایع غذایی و غیره... از آن ها استفاده نمود.

قیمت بلبرینگ skf اصل

در بازار امروز به دلیل ثابت نبودن نرخ ارز و افزایش قیمت دلار نمیتوان موجودی انبار ها را کنترل کرد و از طرفی بعضی سودجویان هر نرخی که دوست داشته باشند را در بازار عرضه میکنند . بنابراین اگر قصد خرید بلبرینگ skf را دارید بهتر است پی از خرید استعلام قیمت داشه باشید .

     

راهنمای خرید بلبرینگ skf

محصولات شرکت اس کا اف SKF را اگر بخواهیم به صورت مختصر معرفی کنیم؛ باید بگوییم ک بلبرینگ skf  بسیار با کیفیت است و در عین حال گران قیمت.  محصولات بلبرینگ skf یکی از با کیفیت ترین برند های بلبرینگ در بازار بلبرینگ و رولبرینگ کشور است. خرید و فروش بلبرینگ اس کا اف SKF بلبرینگ و رولبرینگ SKF در سال های اخیـــر به علت امتحان موفق در بازار بلبرینگ ایران و واردات خوب بسیار محبوب شده است که این محبوبیت موجب شده است برخی از افراد سود جو سعی در تقلب در این بلبرینگ محبوب در کشور بکنند و سایر بلبرینگ های چینی و بی کیفیت را با نام بلبرینگ اس کا اف SKF بفروشند ، که همین موجب شده است تشخیص بلبرینگ اصلی (اس کا اف) SKF کمی سخت بشود.

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

محصولات شرکت  و بلبرینگ های koyo هم در صنایع تولیدی بزرگ و صنایع پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرند و هم برای مصرف مستقیم در بازار مورد بسیار پر استفاده هستند .

شرکت کویو به صورت عمده  در زمینه صنایع خودرو، کشاورزی و همینطور  صنایع سنگین مثل فولاد و ماشین سازی  و … فعالیت دارد.

محصولات شرکت کویو وبلبرینگ های ان علاوه بر اینکه از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند قیمت مناسبی نیز دارند  و به همین دلیل مورد توجه طیف زیادی از مصرف کنندگان این حوزه  قرار گرفته است.

نکته قابل توجه در این زمینه این است که صاحبان صنعت که در زمینه شناسایی قطعات صنعتی مهارت بسیاری دارند، این برند را تنها انتخاب خود برای دستگاه های صنعتی می دانند.

همان طور که می دانید انتخاب به جا و صحیح قطعه صنعتی اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر قطعه شما کیفیت خوبی نداشته باشد باعث اسیب رسیدن به دستگاه شما می شود بنابر این بلبرینگ های koyo با توجه کیفیتشان انتخاب کاملا مناسبی هستند البته بر همین اساس قیمت بلبرینگ koyo نیز بالا است.

ویژگی و قیمت بلبرینگ KOYO

 

بهترین ویژگی و مزیتی که بلبرینگ های کویو دارند این است که می توانند وزن زیادی را تحمل کنند.این ویژگی به دلیل شکل ظاهری شان است که باعث عملکرد بهتر آن ها شده است.
در سرعت بالا بلبرینگ KOYO به خاطر شکل ظاهری ای که دارد حرکت بهتری نیز دارد .
بلبرینگ های KOYO مدل های مختلفی دارند که هر کدام نیز عملکرد متفاوتی با دیگری دارد. دیجی برینگ مجموعه متنوعی از این بلبرینگ ها را دارد که شما میتوانید با مشاهده و مطالعه انها بهترین مدل خود را انخاب کنید .  

اگر قطعه ای که انتخاب کردید به صورت ناگهانی دچار خوردگی  ساییدگی یا شکستگی شود؛ ضررهای مالی زیادی به دستگاه صنعتی تان وارد می شود.

از مهمترین ویژگی های تولیدات این کشور، مقاومت زیاد در برابر تحمل انواع بار های محوری و شعاعی و همچنین کارکرد مناسب در انواع شرایط ویژه محیطی می باشد.

 

معرفی شرکت بلبرینگ ناچی

 

یکی از برند های معروف و مشهور جهان شرکت بلبرینگ ناچی می باشد. شرکت Nachi-Fujikoshi  (که با نام تجاری Nachi ناچی شناخته می شود.) یک شرکت ژاپنی است که توسط روبات های صنعتی، ابزار و سیستم های ماشینکاری و اجزای ماشین شناخته شده است. این کمپانی در شهر Toyama در سال 1928 تاسیس شد. . نام تجاری شرکت برینگ NACHI از معبد بزرگ “Kumano Nachi Taisha” است. که این اراده قوی کارآفرینی را بیان می کند.

 

لیست قیمت بلبرینگ nachi

 

به صورت کلی محصولات ناچی و بلبرینگ های ان  فروش بسیار زیادی در ایران  دارد. این برند مدل های بسیار زیبا و متنوعی دارد و شما می تواندی برای دریافت لیست قیمت بلبرینگ nachi به سایت دیجی برینگ مراجعه کنید.

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

 در تمام صنعت ها بویژه صنعت فولاد سازی و در صنعت خودروسازی نام بلبرینگ صنعتی بسیار شنیده می ‌شود . بلبرینگ های صنعتی جزو جدا نشدنی تمام صنعت ها هستند و شما در هر زمینه ای که فعالیت داشته باشید حتما به این بلبرینگ های صنعتی نیاز پیدا خواهید کرد. اکنون سوالی که مطرح می شود این است که بلبرینگ صنعتی چیست و چه کاربردی در صنعت دارد؟ اجزای سازنده این بلبرینگ ها چه هستند؟ و چه نقشی در صنعت دارد؟ نکته مهم در رابطه با خرید بلبرینگ های صنعتی این است که بلبرینگ‌ها و رولبرینگ‌ها زیر مجموعه ای از یاتاقان‌های گردشی هستند که باید حواستان باشد که ایندو را با هم اشتباه نگیرید، در این مقاله به برسی بلبرینگ های صنعتی می پردازیم . بلبرینگ در اصل لغتی انگلیسی  است که از ترکیب دو لغت ball و bearing استدر فارسی و  معادل فارسی آن یاتاقان توپی است. بلبرینگ های صنعتی معمولا از پنج قسمت ساخته شده‌اند. بلبرینگ های صنعتی از چند بخش تشکیل شده اند که عبارت است از:

  • قفسه
  • کاسه نمد فلزی
  • ساچمه
  • رینگ داخلی.
  • رینگ خارجی

 

 کاربرد بلبرینگ های صنعتی چیست؟

بلبرینگ های صنعتی فولادی که در صنعت بسیار پرکاربرد هستند ، بارهای محوری را کنترل می‌کند وباعث کم شدن اصطکاک گردشی در ماشین ها و قطعات صنعتی می شود. در واقع بلبرینگ های صنعتی  باعث می‌شوند که با کم کردن اصطکاک اجزای قطعه صنعتی بزرگ‌ تر که بلبرینگ های صنعتی  جزوی از آن است مثل چرخ ماشین  یا اجزای گردشی و چرخشی یک ماشین صنعتی، به راحتی  روی هم بلغزند و ساییده نشوند. بلبرینگ های صنعتی در نهایت باعث بوجود امدن دو مسئله می‌شود:

 افزایش سرعت و افزایش طول عمر قطعات و چرخ‌ های دستگاه نحوه عمل این بلبرینگ ها به این صورت است که با کمک پایین آوردن اصطکاک قطعات ،احتمال فرسوده شدن  قطعات نیز کاهش پیدا می کند  و دیرتر دچار استهلاک  می‌شوند.

مسئله مهم برای صنعت کاران این است که این بلبرینگ های صنعتی را چگونه تهیه کنیم یا از کجا سفارش دهیم که مطمئن باشد ؟ برای خرید حضوری بلبرینگ های صنعتی  بهترین جا بازار بزرگ بلبرینگ تهران است: در تهران بازار بلبرینگ سمت میدان امام خمینی قرار دارد. در خیابان امیرکبیر واقع در میدان امام خمینی تهران بازار بزرگ بلبرینگ تهران وجود دارد که در آن‌جا خیابان ناظم الاطبا شمالی و جنوبی بورس خرید انواع بلبرینگ است. برای خرید اینترنتی بلبرینگ های صنعتی  می توانید به سایت معتبر دیجی برینگ مراجعه کنید و از مشاوره کارشناسان این فروشگاه به صورت رایگان استفاده کنید .

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

در این مقاله قصد بررسی، معرفی و دانلود فیلم انفرادی از وب سایت دی دی فیلم را داریم. فیلم سینمایی انفرادی، آخرین ساخته مسعود اطیابی می باشد که در نوروز 1401 وارد سینماها شد و توانست موفقیت خوبی را در گیشه سینما به دست آورد. برای دانلود فیلم انفرادی شاید جالب باشد که بدانید فیلم سینمایی انفرادی بازگشت دوباره رضا عطاران به سینماها پس از یک دوره طولانی می باشد که همین مساله در فروش بالا و دانلود فیلم انفرادی بسیار موثر بوده است.

موضوع داستان فیلم سینمایی انفرادی در مورد سه دوست است که مال باخته هستند و پول های خود را در جریان یک کلاه برداری در موسسه مالی از دست داده اند و در این میان با هم آشنا می شوند. آنها که پول های خود را از دست داده اند و جایی برای رفتن ندارند، تصمیم می گیرند تا با انجام اعمال خلاف قانون، دستگیر و راهی زندان شوند تا در آنجا بخوابند و غذایی برای خوردن داشته باشند. این سه نفر با بازی "رضا عطاران"، "احمد مهرانفر" و "مهدی هاشمی" ابتدا دست به سرقت های کوچک می زنند؛ اما هر چه تلاش می کنند دستگیر نمی شوند و در نهایت با انجام یک جرم بزرگ، راهی زندان می شوند؛ اما این اتفاق مصادف است با پس دادن پول هایشان از سمت موسسه  ای که پولشان را خورده بود.

نقد فیلم انفرادی

فیلم سینمایی انفرادی را مسعود اطیابی کارگردانی کرده است که پیش از این هم با "دینامیت" گیشه را تکان داده بود و نشان می دهد که او در ساخت کمدی های پرفروش موفق است؛ اما با این وجود، نقدهای بسیار زیادی به فیلم های او وارد شده است و به عقیده برخی، فیلم های کمدی مسعود اطیابی محتوا و قصه شاخصی ندارد و تنها با تکیه بر بازیگران و دیالوگ ها، سکانس های خنده دار ایجاد می کند؛ اما نمی توان این مساله را انکار کرد که با وجود تمام نقاط ضعف موجود در این کمدی ها، آثار مسعود اطیابی فروش خوبی در سینما دارد و تماشاگران زیادی فیلم های سینمایی اطیابی را در سینما تماشا کرده اند و آمار بالای دانلود فیلم انفرادی از دی دی فیلم هم این موضوع را ثابت می کند.

هم در فیلم دینامیت و هم در انفرادی، شاهد این اتفاق هستیم. در هر دوی این آثار اطیابی، کارگردان سعی می کند تنها با پررنگ کردن حضور یک ستاره کمدی، تیزرها و تبلیغات خود را هیجان انگیزتر بکند که این مساله در دینامیت با استفاده از پژمان جمشیدی و حالا در انفرادی با بازگشت دوباره رضا عطاران مشهود است. البته می توان گفت این موضوع در دینامیت موفق تر و منسجم تر می باشد.

دانلود فیلم ایرانی از دی دی فیلم

در ادامه باید گفت که دی دی فیلم، یکی از این وب سایت های معتبر دانلود فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی می باشد که به عنوان مرجعی برای هزاران فیلم و سریال محبوب شناخته می شود که روز به روز هم در حال آپدیت شدن و قرار دادن قسمت های جدید سریال ها و هم چنین گذاشتن فیلم های سینمایی، به سرعت پس از اکران آنها می باشد و همین مساله، وب سایت دی دی فیلم را پربازدید کرده است و آمار دانلود مجموعه های سینمایی و تلوزیونی را در این وب سایت بسیار بالا برده است.

وب سایت دی دی فیلم، به مخاطبان خود احترام می گذارد و تیم کارشناسان این مجموعه، با بررسی نظرات و خواسته های مردم و قراردادن مجبوب ترین و جدیدترین سریال ها و فیلم های سینمایی، سعی در جلب رضایت و احترام به مخاطبان خود دارند. مجموعه کالکشن پرطرفدار هری پاتر، مجموعه قسمت های سریال بریکینگ بد، سریال جدید آنتن، سریال پوست شیر، فیلم سینمایی انفرادی، فیلم سینمایی دینامیت و مجموعه قدیمی تر سریال شهرزاد، از جمله فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی موجود در وب سایت دی دی فیلم هستند که مخاطبان را به خود جذب کرده اند.

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

در این مقاله قصد بررسی دوربین مداربسته و برند داهوا را داریم. شرکت فناوری ژجیانگ داهوا، با مسئولیت محدود، یک شرکت سهامی عام دولتی است که در منطقه بینجیانگ، هانگژو در چین واقع شده است که دوربین مداربسته و سایر تجهیزات نظارت تصویری را تولید می کند. شرکت داهوا توسط Fu Liquan تاسیس و کنترل شد. فناوری داهوا از زمان عرضه اولیه سهام خود در سال 2008 در بورس اوراق بهادار شنژن فهرست شده است.

تاریخچه برند داهوا

در سال 2018، داهوا شرکت دوربین فیلمبرداری امنیتی Lorex را خریداری کرد. در نوامبر سال 2020، داهوا برنده یک پروژه شهر هوشمند 9 میلیون دلاری با 1900 دوربین مداربسته شد که این مساله سهم به سزایی در شهرت و محبوبیت برند داهوا دارد. در ژوئن 2022، داهوا به عنوان سومین شرکت برتر برای ANPR و تشخیص نفوذ به یک محیط و تامین امنیت از طریق تصاویر دوربین مداربسته در نظرسنجی انجام شده توسط Asmag.com نام‌گذاری شد.

تکنولوژی دید در شب داهوا

در ادامه بررسی برند دوربین مداربسته داهوا، یکی از جدیدترین فناوری های داهوا در دوربین مداربسته را بررسی می کنیم. تصاویر ویدیویی واضح در فضاهای کم نور و یا در شب برای بسیاری از نهادهای امنیتی و هم چنین در محل کار و یا زندگی افراد ضروری است. با این حال، با فراوانی گزینه‌های موجود در بازار، تشخیص اینکه از چه نوع دوربین دید در شب استفاده کنیم، می‌تواند گیج‌کننده باشد. در اینجا، ما رمز و رازهای فناوری دید در شب و در نور کم را بررسی می کنیم؛ بنابراین اگر قصد خرید دوربین مداربسته داهوا و هم چنین دوربین های دید در شب را دارید، این مطلب را دنبال کنید.

دوربین های مادون قرمز داهوا

مقرون به صرفه بودن و انعطاف پذیری گزینه هایی هستند که دوربین مداربسته داهوا را برای اکثر افراد محبوب می کنند. نور مادون قرمز (IR) یک گزینه مقرون به صرفه برای دوربین مداربسته نظارت شبانه است. دوربین مداربسته با دیودهای ساطع کننده نور مادون قرمز(LED) در زمانی که اصلاً نور وجود ندارد و یا نور محیط بسیار کم می باشد، تصویری را می گیرد و به دوربین مداربسته اجازه می دهد که تصاویری با کیفیت و گاه رنگی از فضا ارائه بدهد؛ دوربین مداربسته دید در شب داهوا برای مسافت های کوتاه بهترین است.

دوربین مداربسته IR پس از رسیدن نور به سطح پایین و مشخصی، تصاویر سیاه و سفید تولید می کند. حدود 90 درصد از دوربین های دید در شب موجود در بازار از فیلتر برشIR  استفاده می کنند. این فیلتر طوری طراحی شده است که وقتی دوربین احساس می کند نور کافی در دسترس نیست و دیگر نمی تواند تصاویر رنگی ارائه دهد، به حالت دید در شب رنگی تغییر می کند.. دوربین مادون قرمز استاندارد ePoE 4MP (N45CL5Z) با لنز CMOS 1/3 اینچی پرفروش ترین مدل دوربین مداربسته دید در شب داهوا می باشد.

خرید دوربین مداربسته داهوا

اگر قصد خرید دوربین مداربسته داهوا اصل را دارید، بهترین پیشنهاد خرید از یک فروشگاه و نمایندگی معتبر فروش دوربین مداربسته می باشد که با ارائه خدمات پس از فروش و هم چنین برندهای اصل، خیال مشتریان را از بابت یک خرید امن مطمئن بکنند. دوربین مارکت یکی از این فروشگاه ها می باشد که در میان مشتریان دوربین مداربسته محبوبیت زیادی دارد.

توجه به اصل بودن دوربین خریداری شده، برند دوربین مداربسته، کشور سازنده، شکل ظاهری دوربین، مشخصات فنی و قابلیت دید در شب، هدف از خرید و نصب دوربین مداربسته، بودجه مورد نظر و ... از جمله مواردی هستند که در خرید دوربین مداربسته باید مورد توجه قرار بگیرد. دوربین مداربسته داهوا یکی از نمونه های موفق در زمینه امنیت می باشد که مخاطبان می توانند با خرید دوربین مداربسته داهوا از بابت امنیت محیط خود اطمینان داشته باشند.

  • armin moghim