haniye yazdani

جستجوگر وب و مطالب مفید

haniye yazdani

جستجوگر وب و مطالب مفید

  • ۰
  • ۰

با افزایش قیمت بلبرینگ های خارجی، استفاده از بلبرینگ های چینی افزایش یافته است. آنچه تصور نقش بسته در ذهن ما از محصولات چینی انتظار دارد، افت کیفیت ماشین آلات در نتیجه استفاده از بلبرینگ های ساخت چین است. اما آیا این تصور درست است و این نتیجه اجتناب نا پذیر؟؟؟ آیا راه حل بهینه ای برای کمینه کردن هزینه ها و حفظ کیفیت قابل قبول وجود دارد؟ در این مطلب به بررسی قیمت بلبرینگ چینی پرداخته و آن را با توجه به کیفیت و ارزش خرید تبیین خواهیم کرد.

قیمت بلبرینگ چینی و ارزش خرید

ذهن ما لحظه مشغول تصمیم گیری است و به طور ذاتی هزینه ها و مزایای هر انتخاب را بررسی می کند. هنگام خرید اما نباید به کارکرد ذهنی بسنده کرد. بلکه باید به طور مشخص شاخص هایی را در نظر گرفت و با بررسی آنها خریدی موفق انجام داد. تنها یکی از این شاخص ها هنگام خرید یاتاقان ها، به عنوان قطعات مهم و پرکاربرد صنعتی، قیمت بلبرینگ است.

اما کیفیت، عمر قطعه، هزینه های جانبی، هزینه های احتمالی دستگاه در صورت خرابی بیرینگ و ... ارزش خرید بلبرینگ را مشخص کرده و کمک می کنند تصمیمی کم ریسک بگیرید.

اگر به دنبال بلبرینگ برای دستگاه های بسیار مهم و دقیق خود هستید که هزینه تعمیر و نگهداری بالایی دارند، در همین ابتدا تکلیفتان را مشخص می کنیم. به هیچ عنوان سراغ بلبرینگ های چینی نروید. در ادامه توضیح خواهیم داد که بلبرینگ چینی برای چه مصارفی مناسب است.

خرید بلبرینگ چینی مناسب چه موقعیت هایی است؟

هر چقدر پول بدهی همان قدر آش میخوری! این مثل کاملا درست است. اما در صورتی  که خوردن یک آش با کیفیت اولین و آخرین اولویت شما باشد. و گران خریدن محصولی که می توانید ارزان تر تهیه کنید شامل این ضرب المثل نمیشود. قیمت بلبرینگ چینی به علت نقل و انتقالات آسان تر و کم هزینه تر، گاهی کمتر از محصولات با کیفیت مشابه است که از اروپا یا امریکا وارد کشور میشوند.

همچنین زمانی که برای یک خودرو یا دستگاه ارزان قیمت که هزینه تعمیر و نگهداری پایینی نیز دارد بلبرینگ تهیه می کنید، اتفاقا این خرید بلبرینگ های بسیار با کیفیت است که توجیهی ندارد. بلبرینگ هر چقدر هم که دقیقا و با کیفیت باشد، راندمان دستگاه شما از حد مشخصی بالا تر نخواهد رفت.

نکته مهم دیگر این است که بلبرینگ های چینی ار برند های مختلف در یک طیف کیفیتی قرار می گیرند و بهتر است با شناخت آنها و یا مشوررت با یک متخصص یا فروشنده مطمئن، از میان بلبرینگ های چینی، نوع با کیفیت آنرا انتخاب کنید. به عنوان مثال در دیجی برینگ که وبسایت رسمی شرکت دانا صنعت آپادانا، وارد کننده معتبر بلبرینگ های چینی، ژاپنی، اروپایی و آمریکایی، اطلاعات مفیدی درباره برندهای معتبر کسب کنید.

  • ۰۲/۰۸/۳۰
  • armin moghim

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی