haniye yazdani

جستجوگر وب و مطالب مفید

haniye yazdani

جستجوگر وب و مطالب مفید

  • ۰
  • ۰

احتمالا از بین تمام قطعات مهندسی، بلبرینگ ها بیش از دیگر قطعات دارای نسخه های تقلبی هستند. دلیل آن را نیز می توان در عرضه و تقاضای بالای این قطعه حیاتی، خلاصه کرد. بلبرینگ های تقلبی می توانند عمر دیگر بلبرینگ های دستگاه را کاهش دهند و منجر به خرابی زودرس ماشین آلات، وسایل نقلیه و سایر تجهیزات چرخشی شوند.

بلبرینگ تقلبی، مشکلی است که بسیاری از تولیدکنندگان در سراسر جهان را تحت تاثیر قرار می دهد. به طور معمول، هر کالای تقلبی از کیفیت پایین تری برخوردار است، زیرا از قطعات با کیفیت و با استانداردهای پایین تری ساخته شده است.

اما استفاده از بلبرینگ تقلبی چه خطراتی به همراه دارد؟ در مسیر بررسی مشکلات بلبرینگ های تقلبی و راه های تشخیص آنها، با دیجی برینگ همراه باشید.

مشکل بلبرینگ های تقلبی چیست؟

مشکلات زیادی در رابطه با استفاده از بلبرینگ های تقلبی وجود دارد. اصلی ترین آن این است که شما قطعه ای که بابت آن هزینه کرده اید، دریافت نمی کنید. شاید تصور کنید با خرید بلبرینگ های تقلبی در هزینه های خود صرفه جویی کرده اید، اما در واقعیت اینطور نیست. زیرا در طولانی مدت هزینه های بیشتری بابت خرابی های که به بار می آورند، متحمل خواهید شد!

یکی دیگر از مسائل مهم مرتبط با بلبرینگ های تقلبی، خرابی ماشین آلات است. به دلیل کیفیت و استانداردهای پایین، احتمال سایش و خوردگی بلبرینگ های فیک بسیار بیشتر است. در نتیجه منجر به از کار افتادن ماشین آلات و زنجیره ای مشکلات دیگر خواهند شد.

تشخیص بلبرینگ اصل از تقلبی تنها با نگاه کردن، دشوار است. بسیاری از بلبرینگ های تقلبی ظاهری مناسب و حتی ممکن است از بلبرینگ اصل نیز واقعی تر بنظر آیند. البته، هر کسب و کاری که بلبرینگ های تقلبی خریداری می کنند، متوجه اشتباه خود نمی شوند. خرید از یک فروشنده به ظاهر مطمئن می تواند آنها را فریب دهد، در حالیکه درواقع آنها از یک توزیع کننده ثالث بلبرینگی تقلبی دریافت کرده اند.

قبل از خرید قطعات مهم ماشین آلات، از معتبر بودن توزیع کننده اطمینان حاصل کنید. خرید بلبرینگ از توزیع کنندگان مجاز می تواند تا حد زیادی خاطر شما را بابت اصالت کالا راحت کند. در صورت هرگونه شک و شبه در مورد اصل بود بلبرینگ می توانید از توزیع کننده درخواست کنید بارکد آن را در شرکت تولید کننده، مورد بررسی قرار دهد.

یافتن توزیع کننده معتبر، آسان شد!

زمانی که تشخیص بلبرینگ اصل از تقلبی حتی برای تکنسین های حرفه ای نیز چالش بزرگی است، خرید آن برای افراد عادی معضل بزرگی خواهد بود.

برای رهایی از مشکلات خرید بلبرینگ تقلبی، کارشناسان دیجی برینگ خرید از توزیع کنندگان معتبر را توصیه می کنند. اکثر وارد کنندگان مجاز و شناخته شده همچون فروشگاه اینترنتی دیجی برینگ علاوه بر تضمین اصالت محصولات خود، مشاوره تخصصی و طیف کاملی از خدمات مربوطه را نیز ارائه می دهند.

  • ۰۲/۰۸/۲۵
  • armin moghim

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی