haniye yazdani

جستجوگر وب و مطالب مفید

haniye yazdani

جستجوگر وب و مطالب مفید

۲ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

انتخاب نام فرزند یکی از اولین چالش هایی است که اکثر والدین با آن مواجه می شوند. این کار به ظاهر سرگرم کننده ولی بسیار وقت گیر و دشوار، می تواند بر روحیه و حتی اعتماد به نفس کودک تاثیر فراوانی بگذارد.

روانشناسان زیادی از پدران و مادرانی که به آنها مراجعه کرده اند و در مورد پشیمانی انتخاب نام فرزند و احساس شرمندگی که برای آنها ایجاد می کند، گزارش داده اند. برخی والدین هنگام انتخاب نام فرزند خود، طعمه گزینه‌های مد روز می‌شوند و مدت کوتاهی پس از ثبت آن در شناسنامه فرزندشان متوجه می‌شوند که مرتکب چه اشتباه بزرگی شده اند. برخی دیگر، نسبت به انتخاب یک نام سنتی خانوادگی یا انتخاب اسم یکی از اجداد خود احساس مسئولیت می کنند. در نهایت نیز هنگام انتخاب نام فرزند خود به نتیجه ای می رسند که در آینده مورد پسند هیچکدام از آنها نخواهد بود! و سپس والدینی هستند که نمی توانند برای انتخاب نام فرزند خود با یکدیگر به توافق برسند، بنابراین یکی از والدین با اکراه تسلیم نظر دیگری می شود.

هیچکس دوست ندارد برای انتخاب نام فرزند خود با چنین مشکلاتی مواجه شود. انتخاب نام فرزند را می توان به راحتی و با استفاده از چند قانون نام گذاری نوزاد به راحتی انجام داد. در ادامه به شما کمک خواهیم کرد تا از چالش انتخاب نام فرزند ، با سربلندی بیرون آیید.

 

10 قانون انتخاب نام فرزند

به کمک 10 قانون ساده، شما می توانید در انتخاب نام فرزند خود، عملکردی موفق داشته باشید. نکاتی ساده ولی مهم که می تواند بر روی تصمیم شما هنگام انتخاب نام فرزند، بسیار تاثیر گذار باشند را می توان در این 10 نکته خلاصه کرد.

  1. دوری کردن از اسامی مُد روز
  2. توجه داشته باشید تمامی اسامی قدیمی، خسته کننده نیستند
  3. به شجره نامه خود نگاهی بیندازید
  4. به فرهنگ خود احترام بگذارید
  5. معانی را جستجو کنید
  6. تمام نام مستعار ممکن را در نظر بگیرید
  7. برای تک اسم یا دو اسم بودن تصمیم بگیرید
  8. حروف اول را فراموش نکنید
  9. اسم را با صدای بلند بگویید
  10. زیاد استرس نداشته باشید

شاید بهتر باشد در رابطه با برخی از این قوانین انتخاب نام فرزند، توضیح کوتاهی دهیم.

 

استفاده از سابقه خانوادگی برای انتخاب نام فرزند

یکی دیگر از مکان های عالی برای الهام گرفتن برای انتخاب نام فرزند شما، سابقه خانوادگی یا درواقع همان شجره نامه شما می باشد. شاید والدین شما سوابق قدیمی نام خانوادگی داشته باشند یا اگر همچین چیزی در دسترس نیست می توانید از طریق پرس و جو از بزرگان فامیل اینکار را انجام دهید. می توانید با یک جستجوی ساده در گذشته خانوادگی خود، ببینید آیا چیزی می تواند نظر شما را جلب کند یا خیر. هنگام انتخاب نام فرزند، انتخام نامی که نه تنها شما آن را دوست دارید، بلکه برای خانواده شما نیز اهمیت ویژه ای دارد، یک چیز واقعاً خاص وجود دارد.

 

در مورد اسامی کلاسیک و قدیمی، مطمئنا منظور اسامی ایران باستان نمی باشد! اسامی زیبایی وجود دارند که با مرور زمان همچنان توانسته اند وقار و جذابیت خود را حفظ کنند. این نام ها، هرگز قدیمی نمی شوند و در میان نسل های مختلف نیز از همواره محبوبیت خاصی خواهند داشت. مطمئنا هنگام انتخاب نام فرزند، انتخاب همچین نامی می تواند یک انتخاب امن ولی زیبا محسوب شود.

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

معمولاً تمام دندانپزشکان باید برای اجرای خدمات تمام نکات بهداشتی را رعایت کنند و از بهترین ابزارها و وسایل دندانپزشکی برای معاینه و درمان دندان استفاده نمایند. چرا که در صورت بروز هرگونه اشتباهی و عدم رعایت هرگونه نکته بهداشتی احتمال در خطر قرار گرفتن سلامتی دندان‌های مراجعه وجود دارد. دندانپزشکان از انواع تکنیک ها برای ترمیم و رفع دندان‌ها استفاده می‌کنند که با توجه به شرایط هر فردی با استفاده از تکنیک ها متفاوت است. بنابراین یک دندانپزشک خوب و مطمئن باید با توجه به شرایط بیمار بهترین روند درمانی را انتخاب کنند تا بعد از درمان مشکلی برای دندان شما به وجود نیاید. صورتی که از هیچ کدام از طریق تکنیک‌های دندانپزشکی نتوانید برای رفع مشکل دندان استفاده کنید، دندان‌های آسیب‌دیدگی از دست رفته با ایمپلنت دندان جایگزین می‌شود. قیمت ایمپلنت دندان با توجه به جنس آن و دندان مورد نظر مشخص می‌شود که هرچقدر دندانپزشک در این زمینه مهارت بیشتری داشته باشد مطمئناً مجبور به پرداخت هزینه‌های بالا تر خواهید بود.

آمالکپ سپهر یکی از مواد ترمیم از مجموعه ی تجهیزات دندان پزشکی است، که معمولا برای پر کردن دندان از آن استفاده می شود. این ماده ترمیمی ساخت کشور عزیزمان بوده و از کیفیت و مرغوبیت بالایی نیز برخوردار است. آمالکپ سپهر از ترکیب جیوه، نقره، قلع و مس تهیه می شود و به همین دلیل است که رنگ آمالکپ سپهر، نقره ای می باشد. به دلیل رنگ نقره ای در آمالکپ سپهر، شاید پر کردن دندان با آمالکپ سپهر برای کسانی که زیبایی دندان برای آن ها مهم است، خیلی مناسب نباشد. ماده ترمیمی آمالکپ سپهر فاقد روی است، برای همین علت استفاده از آن برای دندان پزشکان ساده بوده و قیمتی بسیار مقرون به صرفه دارد. آمالکپ سپهر یکی از محصولاتی است که آماده مصرف و ایمن می باشد.

خرید آمالکپ سپهر یک، دو، سه و پنج واحدی از طریق سایت رایکا دنتال امکان پذیر است. شما میتوانید با اضافه کردن هر یک از آمالکپ های مورد نظر به سبد خرید آن را ثبت سفارش کنید. این محصول ایرانی با قیمت مناسب و کیفیت بالا در بازار ایران موجود است. همچنین قیمت آمالکپ سپهر در ایتن صفحه به روز شده است تا به راحتی آن را خریداری کنید. برای خرید آمالکپ سپهر از نمایندگی رایکا دنتال همین حالا اقدام کنید.

  • armin moghim