haniye yazdani

جستجوگر وب و مطالب مفید

haniye yazdani

جستجوگر وب و مطالب مفید

  • ۰
  • ۰

در این مقاله قصد داریم تا شما را با ویژگی های دوربین پلاک خوان و دوربین خودرو که جزوه سیستم های حفاظتی مخصوص و مرتبط با خودرو هستند آشنا کنیم پس اگر قصد تهیه یکی از این دو دوربین مداربسته را دارید در این مطلب از دوربین مارکت با ما همراه باشید برای خرید دوربین پلاک خوان در ابتدا باید میزان بودجه و هزینه خود را مشخص کنیم و بدانیم هدف ما از خرید دوربین پلاک خوان چیست.

 

بسیاری از افراد گمان می‌کنند با داشتن یک دوربین مداربسته با کیفیت دیگر نیاز نیست برای دوربین پلاک خوان هزینه کرد در صورتی که این ذهنیت اشتباه است ست و دوربین های دیگر توانایی خواندن پلاک آن هم در شرایط مختلف آب و هوایی یا نور کم و زیاد را ندارند.دوربین پلاک خوان دارای مشخصات و قابلیت هایی این است که به دوربین این امکان را می دهد که ارقام و حروف پلاک خودرو ها را در حالت ثابت و متحرک ست کند البته نکته مهم در رابطه با دوربین پلاک خوان این است که ثبت پلاک به معنای تبدیل آن به فایل متنی نیست برای استفاده از این قابلیت دوربین ها باید از نرم افزارهای پلاک خوان استفاده کنید.

 

در انتخاب دوربین دقت کنید.

قطعاً مهمترین قدم در خرید دوربین پلاک خوان انتخاب صحیح دوربین است. در بازار امروز برند های مختلفی وجود دارند که ادعا می کنند بهترین و کاملترین نوع دوربین را دارند اما ما از خرید دوربین پلاک خوان انتظارات زیادی داریم و باید دوربین انتخاب کنیم که بتواند این توقعات را برآورده کند در ادامه به مهمترین ویژگی که یک دوربین پلاک خوان باید داشته باشد اشاره می کنیم.

تاری تصویر

بررسی دوربین ها نشان داده که معمولاً حتی دوربین های نظارتی اچ دی نیز نمی‌توانند پلاک خودرو های متحرک یا خودروهایی که بیش از ۵ متر با دوربین فاصله دارند را ثبت کنند.

این دوربین های مدار بسته که حتی وضوح تصویر بالایی دارند برای کاربردهای عمومی و ساده نظارتی طراحی شدند مثل ضبط فیلم از افراد یا رفت و آمد ها.دوربین پلاک خوان با وضوح تصویر فوق العاده ای که دارد به راحتی جزئیات تصویر را می تواند ثبت کند.

 

 

دوربین خودرو از یک یا دو لنز ساخته شده که آن را می توان در هر قسمتی از خودرو نصب کرد دوربین خودرو قابلیت و کاربردهای زیادی دارد اما از مهمترین استفاده های آن میتوان به فیلمبرداری از جلو عقب یا کناره های ماشین اشاره کرد همچنین دوربین ها می تواند از فضای داخل ماشین نیز فیلم برداری کند در برخی از مدل های دوربین خودرو شما می توانید این تصاویر را به صورت آنلاین بر روی گوشی خود تماشا کنید

کاربرد دوربین خودرو

با توجه به توضیحات مختصری که راجع به دوربین خودرو گفتیم احتمالاً متوجه کاربرد آن شده اید امروزه خودروی هر شخص عکس یکی از بزرگترین سرمایه های است بنابراین فراهم کردن بستر و شرایط محافظت از آن کاری عقلانی است یا در بسیاری از اوقات که خودروی شما در کنار خیابان پارک شده ممکن است صدمه ای به آن وارد شود و اگر شما در محل حاضر نباشید احتمالا نتوانید کاری برای جبران خسارت آن انجام دهید.

دوربین خودرو یکی از بهترین ابزارهای است که با آن می توانیم در هر مکانی یا در هر موقعیتی از خودروی خود محافظت کنید.

 

مزایای دوربین خودرو

یکی از از دلایلی که باعث شده دوربین خودرو با استقبال زیادی از مردم مواجه شود قابلیت ثبت و ضبط تصاویر و فیلم از اطراف و داخل ماشین است برای مثال اگر تصادفی در جاده یا خیابانی رخ دهد شما می‌توانید با استفاده از تصاویر ضبط شده دلیل اتفاق و مقصر حادثه را تشخیص دهید.

در بسیاری از تصادفات رانندگان به خاطر سرعت بالا و حواس پرتی که دارند مرتکب اشتباه جبران ناپذیری می‌شوند.

اثبات این مسئله که چه کسی در یک مکان خلوت و بدون شاهد با ماشین تصادف کرده کار بسیار سختی است اما با استفاده از دوربین خودرو می‌توان به راحتی این گونه موارد را حل کرد.

امروز بیشتر دوربین خودروها مجهز به فناوری جی پی اس هستند که این قابلیت را دارند در زمان حرکت ماشین آن را مسیریابی کند شما می‌توانید با استفاده از این قابلیت به راحتی مسیر خود را در پیش گرفته و از کوتاه ترین و بهترین مسیر ها استفاده کنید.

 

 

  • ۰۱/۰۹/۲۵
  • armin moghim

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی