haniye yazdani

جستجوگر وب و مطالب مفید

haniye yazdani

جستجوگر وب و مطالب مفید

  • ۰
  • ۰

در برسی فیلم ها به دانلود فیلم دینامیت می رسیم که در حال حاضر یکی از جنجالی ترین والبته موفق ترین فیلم های سینمای امروزایران است . کارگردانی این فیلم به صورت کاملا هوشمندانه تمام فاکتورها و عواملی که یک فیلم نیاز دارد داشته باشد تا بتواند در سینمای ایران پر فروش شود را در این فیلم به کار برده. از بازیگران مطرح و حرفه ای گرفته تا فیلم نامه قوی و زیرکانه. جمع شدن این عوامل در کنار هم و کارگردانی حرفه ای آن باعث شده فیلم دینامیت تبدیل به پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران شود و ایرانی های زیادی را به سنما بکشاند. در این مطلب از سایت دی دی فیلم همراه ما باشید تا با هم به برسی فیلم دینامیت و پس از به دانلود فیلم انفرادی بپردازیم.

دانلود فیلم دینامیت ، نقد و برسی

فیلم دینامیت یکی از پرحاشیه ترین فیلم های امسال بود. این اثر که سال ساخت ان به سه سال پیش بازمیگردد به دلیل حواشی زیادی که داشت پروانه پخش نمیگرفت تا بالاخره درسال 1400 توانست بر روی پرده سینما برود.مسعود اطیابی کارگردانی این اثر را بر عهده داشت وتهیه کنندگی ان نیز با سید ابراهیم عامریان است.تجربه موفق این دو شخص در فیلم سینمایی تگزاس باعث شده تا این دو شخص دوباره در صدد تجربه موفقیتی دیگر برایند و دست به ساخت فیلم دینامیت بزنند که باز هم توانستند با ساخت ان در سینما بدرخشند. نویسندگی و فیلم نامه نویسی این اثر نیز بر عهده شیما محمد بیگی به همراه حمزه صالحی بوده. علاوه بر فیلم نامه عالی وعوامل ساخت حرفه ای این فیلم بازیگران منحصر به فرد و ستاره ای نیز دارد که در مجموع این عوامل باعث شد تا فیلم بسیار عالی ساخته شود و بتواند در کمتر از چند ماه بیش از 4 میلیارد فروش داشته باشد که در نوع خود رکورد بسیار عالی ان هم در زمان کرونا بود.

خلاصه فیلم دینامیت

از نظر بسیاری از منتقدین نقطه قوت فیلم دینامیت داستان و فیلمنامه ان است . داستان دانلود فیلم دینامیت به خانه ای باز می گردد که در هر طبقه ان افراد مختلفی با سبک زندگی و افکار مختلفی زندگی می کنند که با هم سر ناسازگاری دارند.ساکنین این خانه شامل دوطلبه جوان است و یک ساقی و دو خواهر جوان است که هر کدام سازخود را می زنند و در پی این هستند دیگری را با روش های مختلفی از ان خانه بیرون بیاندازند و همین موقعیت صحنه های طنز و جالبی میسازد که تا حدودی تماشاگر را به فکر وا می دارد .

نگاهی به دانلود فیلم انفرادی کامل

در دانلود فیلم انفرادی کامل به خلاصه داستان ان می رسیم. داستان سینمایی انفرادی راجع به مردی است که به افراد پر نفوذی بدهکار است و تصمیم می گیرد برای پرداخت بدهی اش مانند جوانی اش دست به دزدی بزند و برای شروع این کار از دوستان دوران جوانی اش که همان رضا عطاران و احمد مهرانفر است کمک می گیرد این سه نفر برای پرداخت بدهی از دزدی ماشین شروع می کنند تا دزدی عتیقه اما باز هم نمی توانند پول را جور کنند و تصمیم میگیرند دست به کار جدیدی بزنند نقشه یک سرقت بزرگ را می ریزند و همین سرقت بزرگ داستان فیلم انفرادی را می سازد که  این سرقت اتفاقات طنز تلخ و شیرینی می سازد که تماشاچی را به ادامه دیدن فیلم وا می دارد .

اگر شما نیز علاقه به دیدن این سینمایی ها در ژانر کمدی و طنز دارید قطعا فیلم های کمدی و انفرادی بهترین فیلم ها برای تماشا هستند که می توانید ان را از سایت دی دی فیلم به صورت مستقیم دانلود و تماشا کنید.  

 

 

  • ۰۱/۰۹/۲۵
  • armin moghim

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی