haniye yazdani

جستجوگر وب و مطالب مفید

haniye yazdani

جستجوگر وب و مطالب مفید

  • ۰
  • ۰

در این مقاله قصد بررسی، معرفی و دانلود فیلم انفرادی از وب سایت دی دی فیلم را داریم. فیلم سینمایی انفرادی، آخرین ساخته مسعود اطیابی می باشد که در نوروز 1401 وارد سینماها شد و توانست موفقیت خوبی را در گیشه سینما به دست آورد. برای دانلود فیلم انفرادی شاید جالب باشد که بدانید فیلم سینمایی انفرادی بازگشت دوباره رضا عطاران به سینماها پس از یک دوره طولانی می باشد که همین مساله در فروش بالا و دانلود فیلم انفرادی بسیار موثر بوده است.

موضوع داستان فیلم سینمایی انفرادی در مورد سه دوست است که مال باخته هستند و پول های خود را در جریان یک کلاه برداری در موسسه مالی از دست داده اند و در این میان با هم آشنا می شوند. آنها که پول های خود را از دست داده اند و جایی برای رفتن ندارند، تصمیم می گیرند تا با انجام اعمال خلاف قانون، دستگیر و راهی زندان شوند تا در آنجا بخوابند و غذایی برای خوردن داشته باشند. این سه نفر با بازی "رضا عطاران"، "احمد مهرانفر" و "مهدی هاشمی" ابتدا دست به سرقت های کوچک می زنند؛ اما هر چه تلاش می کنند دستگیر نمی شوند و در نهایت با انجام یک جرم بزرگ، راهی زندان می شوند؛ اما این اتفاق مصادف است با پس دادن پول هایشان از سمت موسسه  ای که پولشان را خورده بود.

نقد فیلم انفرادی

فیلم سینمایی انفرادی را مسعود اطیابی کارگردانی کرده است که پیش از این هم با "دینامیت" گیشه را تکان داده بود و نشان می دهد که او در ساخت کمدی های پرفروش موفق است؛ اما با این وجود، نقدهای بسیار زیادی به فیلم های او وارد شده است و به عقیده برخی، فیلم های کمدی مسعود اطیابی محتوا و قصه شاخصی ندارد و تنها با تکیه بر بازیگران و دیالوگ ها، سکانس های خنده دار ایجاد می کند؛ اما نمی توان این مساله را انکار کرد که با وجود تمام نقاط ضعف موجود در این کمدی ها، آثار مسعود اطیابی فروش خوبی در سینما دارد و تماشاگران زیادی فیلم های سینمایی اطیابی را در سینما تماشا کرده اند و آمار بالای دانلود فیلم انفرادی از دی دی فیلم هم این موضوع را ثابت می کند.

هم در فیلم دینامیت و هم در انفرادی، شاهد این اتفاق هستیم. در هر دوی این آثار اطیابی، کارگردان سعی می کند تنها با پررنگ کردن حضور یک ستاره کمدی، تیزرها و تبلیغات خود را هیجان انگیزتر بکند که این مساله در دینامیت با استفاده از پژمان جمشیدی و حالا در انفرادی با بازگشت دوباره رضا عطاران مشهود است. البته می توان گفت این موضوع در دینامیت موفق تر و منسجم تر می باشد.

دانلود فیلم ایرانی از دی دی فیلم

در ادامه باید گفت که دی دی فیلم، یکی از این وب سایت های معتبر دانلود فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی می باشد که به عنوان مرجعی برای هزاران فیلم و سریال محبوب شناخته می شود که روز به روز هم در حال آپدیت شدن و قرار دادن قسمت های جدید سریال ها و هم چنین گذاشتن فیلم های سینمایی، به سرعت پس از اکران آنها می باشد و همین مساله، وب سایت دی دی فیلم را پربازدید کرده است و آمار دانلود مجموعه های سینمایی و تلوزیونی را در این وب سایت بسیار بالا برده است.

وب سایت دی دی فیلم، به مخاطبان خود احترام می گذارد و تیم کارشناسان این مجموعه، با بررسی نظرات و خواسته های مردم و قراردادن مجبوب ترین و جدیدترین سریال ها و فیلم های سینمایی، سعی در جلب رضایت و احترام به مخاطبان خود دارند. مجموعه کالکشن پرطرفدار هری پاتر، مجموعه قسمت های سریال بریکینگ بد، سریال جدید آنتن، سریال پوست شیر، فیلم سینمایی انفرادی، فیلم سینمایی دینامیت و مجموعه قدیمی تر سریال شهرزاد، از جمله فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی موجود در وب سایت دی دی فیلم هستند که مخاطبان را به خود جذب کرده اند.

  • ۰۱/۰۹/۱۷
  • armin moghim

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی