haniye yazdani

جستجوگر وب و مطالب مفید

haniye yazdani

جستجوگر وب و مطالب مفید

  • ۰
  • ۰

در این مقاله قصد بررسی دوربین مداربسته و برند داهوا را داریم. شرکت فناوری ژجیانگ داهوا، با مسئولیت محدود، یک شرکت سهامی عام دولتی است که در منطقه بینجیانگ، هانگژو در چین واقع شده است که دوربین مداربسته و سایر تجهیزات نظارت تصویری را تولید می کند. شرکت داهوا توسط Fu Liquan تاسیس و کنترل شد. فناوری داهوا از زمان عرضه اولیه سهام خود در سال 2008 در بورس اوراق بهادار شنژن فهرست شده است.

تاریخچه برند داهوا

در سال 2018، داهوا شرکت دوربین فیلمبرداری امنیتی Lorex را خریداری کرد. در نوامبر سال 2020، داهوا برنده یک پروژه شهر هوشمند 9 میلیون دلاری با 1900 دوربین مداربسته شد که این مساله سهم به سزایی در شهرت و محبوبیت برند داهوا دارد. در ژوئن 2022، داهوا به عنوان سومین شرکت برتر برای ANPR و تشخیص نفوذ به یک محیط و تامین امنیت از طریق تصاویر دوربین مداربسته در نظرسنجی انجام شده توسط Asmag.com نام‌گذاری شد.

تکنولوژی دید در شب داهوا

در ادامه بررسی برند دوربین مداربسته داهوا، یکی از جدیدترین فناوری های داهوا در دوربین مداربسته را بررسی می کنیم. تصاویر ویدیویی واضح در فضاهای کم نور و یا در شب برای بسیاری از نهادهای امنیتی و هم چنین در محل کار و یا زندگی افراد ضروری است. با این حال، با فراوانی گزینه‌های موجود در بازار، تشخیص اینکه از چه نوع دوربین دید در شب استفاده کنیم، می‌تواند گیج‌کننده باشد. در اینجا، ما رمز و رازهای فناوری دید در شب و در نور کم را بررسی می کنیم؛ بنابراین اگر قصد خرید دوربین مداربسته داهوا و هم چنین دوربین های دید در شب را دارید، این مطلب را دنبال کنید.

دوربین های مادون قرمز داهوا

مقرون به صرفه بودن و انعطاف پذیری گزینه هایی هستند که دوربین مداربسته داهوا را برای اکثر افراد محبوب می کنند. نور مادون قرمز (IR) یک گزینه مقرون به صرفه برای دوربین مداربسته نظارت شبانه است. دوربین مداربسته با دیودهای ساطع کننده نور مادون قرمز(LED) در زمانی که اصلاً نور وجود ندارد و یا نور محیط بسیار کم می باشد، تصویری را می گیرد و به دوربین مداربسته اجازه می دهد که تصاویری با کیفیت و گاه رنگی از فضا ارائه بدهد؛ دوربین مداربسته دید در شب داهوا برای مسافت های کوتاه بهترین است.

دوربین مداربسته IR پس از رسیدن نور به سطح پایین و مشخصی، تصاویر سیاه و سفید تولید می کند. حدود 90 درصد از دوربین های دید در شب موجود در بازار از فیلتر برشIR  استفاده می کنند. این فیلتر طوری طراحی شده است که وقتی دوربین احساس می کند نور کافی در دسترس نیست و دیگر نمی تواند تصاویر رنگی ارائه دهد، به حالت دید در شب رنگی تغییر می کند.. دوربین مادون قرمز استاندارد ePoE 4MP (N45CL5Z) با لنز CMOS 1/3 اینچی پرفروش ترین مدل دوربین مداربسته دید در شب داهوا می باشد.

خرید دوربین مداربسته داهوا

اگر قصد خرید دوربین مداربسته داهوا اصل را دارید، بهترین پیشنهاد خرید از یک فروشگاه و نمایندگی معتبر فروش دوربین مداربسته می باشد که با ارائه خدمات پس از فروش و هم چنین برندهای اصل، خیال مشتریان را از بابت یک خرید امن مطمئن بکنند. دوربین مارکت یکی از این فروشگاه ها می باشد که در میان مشتریان دوربین مداربسته محبوبیت زیادی دارد.

توجه به اصل بودن دوربین خریداری شده، برند دوربین مداربسته، کشور سازنده، شکل ظاهری دوربین، مشخصات فنی و قابلیت دید در شب، هدف از خرید و نصب دوربین مداربسته، بودجه مورد نظر و ... از جمله مواردی هستند که در خرید دوربین مداربسته باید مورد توجه قرار بگیرد. دوربین مداربسته داهوا یکی از نمونه های موفق در زمینه امنیت می باشد که مخاطبان می توانند با خرید دوربین مداربسته داهوا از بابت امنیت محیط خود اطمینان داشته باشند.

  • ۰۱/۰۹/۱۷
  • armin moghim

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی