haniye yazdani

جستجوگر وب و مطالب مفید

haniye yazdani

جستجوگر وب و مطالب مفید

  • ۰
  • ۰

 در تمام صنعت ها بویژه صنعت فولاد سازی و در صنعت خودروسازی نام بلبرینگ صنعتی بسیار شنیده می ‌شود . بلبرینگ های صنعتی جزو جدا نشدنی تمام صنعت ها هستند و شما در هر زمینه ای که فعالیت داشته باشید حتما به این بلبرینگ های صنعتی نیاز پیدا خواهید کرد. اکنون سوالی که مطرح می شود این است که بلبرینگ صنعتی چیست و چه کاربردی در صنعت دارد؟ اجزای سازنده این بلبرینگ ها چه هستند؟ و چه نقشی در صنعت دارد؟ نکته مهم در رابطه با خرید بلبرینگ های صنعتی این است که بلبرینگ‌ها و رولبرینگ‌ها زیر مجموعه ای از یاتاقان‌های گردشی هستند که باید حواستان باشد که ایندو را با هم اشتباه نگیرید، در این مقاله به برسی بلبرینگ های صنعتی می پردازیم . بلبرینگ در اصل لغتی انگلیسی  است که از ترکیب دو لغت ball و bearing استدر فارسی و  معادل فارسی آن یاتاقان توپی است. بلبرینگ های صنعتی معمولا از پنج قسمت ساخته شده‌اند. بلبرینگ های صنعتی از چند بخش تشکیل شده اند که عبارت است از:

  • قفسه
  • کاسه نمد فلزی
  • ساچمه
  • رینگ داخلی.
  • رینگ خارجی

 

 کاربرد بلبرینگ های صنعتی چیست؟

بلبرینگ های صنعتی فولادی که در صنعت بسیار پرکاربرد هستند ، بارهای محوری را کنترل می‌کند وباعث کم شدن اصطکاک گردشی در ماشین ها و قطعات صنعتی می شود. در واقع بلبرینگ های صنعتی  باعث می‌شوند که با کم کردن اصطکاک اجزای قطعه صنعتی بزرگ‌ تر که بلبرینگ های صنعتی  جزوی از آن است مثل چرخ ماشین  یا اجزای گردشی و چرخشی یک ماشین صنعتی، به راحتی  روی هم بلغزند و ساییده نشوند. بلبرینگ های صنعتی در نهایت باعث بوجود امدن دو مسئله می‌شود:

 افزایش سرعت و افزایش طول عمر قطعات و چرخ‌ های دستگاه نحوه عمل این بلبرینگ ها به این صورت است که با کمک پایین آوردن اصطکاک قطعات ،احتمال فرسوده شدن  قطعات نیز کاهش پیدا می کند  و دیرتر دچار استهلاک  می‌شوند.

مسئله مهم برای صنعت کاران این است که این بلبرینگ های صنعتی را چگونه تهیه کنیم یا از کجا سفارش دهیم که مطمئن باشد ؟ برای خرید حضوری بلبرینگ های صنعتی  بهترین جا بازار بزرگ بلبرینگ تهران است: در تهران بازار بلبرینگ سمت میدان امام خمینی قرار دارد. در خیابان امیرکبیر واقع در میدان امام خمینی تهران بازار بزرگ بلبرینگ تهران وجود دارد که در آن‌جا خیابان ناظم الاطبا شمالی و جنوبی بورس خرید انواع بلبرینگ است. برای خرید اینترنتی بلبرینگ های صنعتی  می توانید به سایت معتبر دیجی برینگ مراجعه کنید و از مشاوره کارشناسان این فروشگاه به صورت رایگان استفاده کنید .

  • ۰۱/۰۹/۲۲
  • armin moghim

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی