haniye yazdani

جستجوگر وب و مطالب مفید

haniye yazdani

جستجوگر وب و مطالب مفید

  • ۰
  • ۰

پوست شیر یکی از متفاوت ترین وجذاب ترین سریال های تاریخ شبکه نمایش خانگی است که با موضوع جذاب و کارگردانی فوق العاده اش توانسته نظر بسیاری از مردم و دوستداران سینما و نمایش خانگی  را به خود جلب کند. دانلود سریال پوست شیر در اصلی سریالی با ماهیت اجتماعی بوده و با پرداختن به مسائل روز باعث شده با اقبال زیادی از طرفداران این سبک رو به شود. از مهم ترین موارد و مولفه هایی که باعث موفقیت این سریال شده می توان به بازیگران قدرتمند ، کادر فنی حرفه ای ، کارگردانی اصولی اشاره کرد که توانستند سر و صدای زیادی در نمایش خانگی ایجاد کنند. با این ال بسیاری از افراد هستند که اطلاعات کاملی راجب دانلود سریال پوست شیر ندارند. در این مقاله از دی دی سایت با ما همراه باشید تا به معرفی کامل این اثر بپردازیم .

 

 

دانلود سریال پوست شیر؛ مسیر داستانی سریال  

دانلود سریال پوست شیر در رابطه با زندگی  مردی به اسم نعیم است؛ او که پس از گذراندن 15 سال حبس در زندان ، ازاد شده به دنبال دخترش ساحل می رود و قصد دارد زندگی با او را ادامه دهد. همسر نعیم سالهاست از او جدا شده و با مرد دیگری زندگی می کند که دخترش ساحل ان مرد را پدر خود خطاب می کند. دانلود سریال پوست شیر به داستان نعیم و دخترش و داستانهایی که بین این دو اتفاق میافتد می پرداز.

بازیگران در دانلود سریال پوست شیر:

شهاب حسینی در نقش کاراگاه , هادی حجازی فر در نقش پدری شکست خورده و افسرده  و از دیگر بازیگران این سریال می توان به  مهرداد صدیقیان, بابک کریمی, ژیلا شاهی, آناهیتا افشار, علی اوسیوند پردیس احمدیه, پانته آ بهرام, علیرضا کمالی اشاره کرد و نکته قابل تامل در مورد بازیگران این سریال، بازی بسیار عالی و تاثیرگذار آنان است که توانسته اندتماشاگران را با خود همراه کنند.

دانلود سریال پوست شیر؛ درباره عوامل فیلم:

سریال پوست شیر،جدیدترین سریال در حال پخش این روز ها به کارگردانی جمشید محمودی ساخته شده و تهیه ‌کنندگی آن بر عهده  جواد نوروزبیگی است و در سال 1401 ساخت و فیلمبرداری آن تمام شده.

امتیاز بزرگ این سریال حضور بازیگران مطرحی مانند هدیه تهرانی و شهاب حسینی است که این روز ها کمتر در فیلم و سریالی حضور پیدا کرده اند. مخصوصا شهاب حسینی که اخرین حضور او در شبکه نمایش خانگی مربوط به سالها پیش و بازی در سریال شهرزاد بوده وهمین حضور، اشتیاق طرفداران این بازیگران را برای تماشای آنان در سریال بیشتر کرده . هدیه تهرانی نیز که اخرین بازی او در نمایش خانگی مروبط به سریال همگناه بوده پس ازان تا به امروز تمایلی برای ادامه فعالیتش درشبکه نمایش خانگی نداشته . جدا از بازیگران ، روایت اجتماعی ودرام سریال که با واقعیت های زندگی ایرانیان نزدکی بیشتری دارد باعث شده بسیاری از افراد جذب ان شده و دانلود سریال پوست شیر را انتخاب کنند. در رابطه با فیلم نامه این اثر هم میتوان گفت جدای از نویسندگان و عوامل مطرح و حرفه ای که این سریال دارد حتما فیلم نامه به قدری گیرا و کامل بوده که توانسته این بازیگران را با شبکه نمایش خانگی اشتی دهد و دوباره انها را به جلوی دوربین بیاورد .بر همین اساس بسیاری از منتقدین انتظار دارند این سریال به موفقیت شهرزاد و هم گناه برسد.

موارد مطرح شده در مقاله به سادگی گویای کیفیت بسیار بالای ساخت این سریال  و کادر حرفه ای وفیلم نامه عالی ان بوده اند و برای طرفداران ژانر اجتماعی و درام گزینه بسیار مناسبی است. اگربه  تماشا ودانلود سریال پوست شیر علاقه مند شده اید می توانید این سریال را از دی دی فیلم دانلود و تماشا کنید . 

 

  • ۰۱/۰۹/۲۵
  • armin moghim

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی