haniye yazdani

جستجوگر وب و مطالب مفید

haniye yazdani

جستجوگر وب و مطالب مفید

  • ۰
  • ۰

برند جهانی ساعت دنیل ولینگتون که توانسته در سال های اخیر رشد بسیار زیادی در صنعت ساعت سازی  داشته باشد توانسته  به دلیل طراحی های کلاسیک و ساده و در عین حال جذاب ساعت هایش، محبوبیت  زیادی دست پیدا کند. با ما در این  این مطلب از سایت مینت واچ همراه باشید تا نگاهی به تاریخچه ای برند محبوب داشته باشیم .

زمانی که  صحبت از برندهای  می شود که دارای طراحی ساعت های ساده ومینیمال هستند بدون شک اولین گزینه ای ه به یاد ما می اید دنیل ولینگتون است. کمپانی دنیل ولینگتون  با طراحی شیک و ساده ای که در صفحه و بدنه و دسته ساعت هایش رعایت می کند؛ توانسته  سالانه چندین میلیون ساعت را  تولید ودر تمام بازار های دنیا  به فروش برساند. البته صرفا طراحی ان نیست بلکه  وقتی به کیفیت محصولات نیز نگاهی کنیم دلیل این فروش و محبوبیت را می فهمیم.

 

ساعت دنیل ولینگتون

همه میدانند که هر برندی که در بازار معروف شود بلافاصله نمونه های کپی ان نیز روانه بازار می شود در ادامه به نکاتی که با کمک انها می توانید ساعت های اصل را از فیک تشخیص دهید اشاره می کنم:

  • دور صفحه ساعت های دنیل ولینگتون که اصل  هستند طلایی رنگ هست در حالی که نمونه های فیک مسی رنگ هستند.
  • کارت گارانتی را که از فروشنده دریافت می کنید دارای کدی است که با وارد کردن ان کد در سایت اصلی می توانید از اورجینال بودن ان مطمئن شوید.

ساعت های دنیل ولینگتون دارای  تنوع بسیار بالایی از هر نظر هستند و سلیقه های مختلف را پوشش می دهد شما می توانید ساعت های مچی اورجینال دنیل ولینگتون  را از سایت مینت واچ مشاهده و تهیه کنید. تمام ساعت های مینت واچ دارای طرح‌ ها و مدل‌های مختلف و زیبایی هستند که هر سلیقه ای را پوشش می دهند.

مهم ترین فاکتور برای خرید ساعت اورجینال

 

مهم ترین معیاری  که در زمان  خرید ساعت اورجینال، باید به ان توجه کنیم ، قیمت ساعت مدنظر است. معمولا قیمت ساعت‌های اورجینال با توجه  نوع مواد اولیه به کار رفته در آن‌ها و کاربردشان  متفاوت است و طیف گسترده ای دارد . مثلا، ساعت‌هایی که استیل ضد زنگ محسوب می شوند، یا از تیتانیوم و سرامیک ساخته شده‌اند  از کیفیت بیشتری برخوردار هستند و طبیعتا قیمت بالاتری نیز نسبت به دیگر ساعت ها دارند . این در حالی ست که علاه بر مواد به کار رفته در ساعت ها یا جواهرات و سنگ های موجود در انها ، تا حد بسیار زیادی خود برند ساعت نیز برای شما هزینه بردار است!! و در خیلی از موارد شما پول زیادی برای برند ساعت میپردازید تا مواد ساخته شده در ان .

در خیلی از ساعت ها نیز اگر جنس شیشه صفحه  ساعت از یاقوت کبود یا کریستال باشد، نیز باعث می شود قیمت ساعت بیشتر شود.. علاوه بر این موارد  ساعت‌های مکانیکی در برابر ساعت‌های کوارتزی ، از نوآوری ها و فناوری های  بیش‌ تر یا پیشرفته تری  برخور دار هستند . وطبیعتا  در قیمت های بالاتری نیز به فروش می روند . با وجود همه مسائل و نکات گفته شده ، به طور کلی می‌توان این گونه نتیجه گیری کرد و گفت که ساعت‌های مچی از نظر قیمت چهار نوع دسته بندی دارد که این دسته بندی به این صورت است:  ساعت ‌هایی که قیمتشان بالا تر از 10 میلیون تومان است.  ساعت‌هایی  که رنج قیمتی شان میان 3 تا 10 میلیون تومان است ، ساعت‌هایی که قیمتشان بین 1میلیون تا 3 میلیون تومان است و در دسته بندی اخر هم ساعت های اقتصادی هستند که شامل ساعت‌هایی  با قیمت کم‌ تر از 1 میلیون تومان هستند.

  • ۰۱/۰۹/۲۳
  • armin moghim

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی