haniye yazdani

جستجوگر وب و مطالب مفید

haniye yazdani

جستجوگر وب و مطالب مفید

  • ۰
  • ۰

امروزه با گسترش استفاده از ابزار آلات مکانیکی و الکتریکی که از همه گیر ترین آن ها، می توان به خودرو ها اشاره کرد، نیاز به حمل بار ها در هنگام چرخش قطعات نیاز افزایش یافته است. بلبرینگ همان ابزاریست که در این زمینه می تواند مهم ترین کمک جهت پشتیبانی قطعات مکانیکی باشد. در ادامه با همراه باشید تا بهترین مرکز خرید بلبرینگ ایران را به شما معرفی کنیم.

نقش بلبرینگ در صنایع

همان طور که گفتیم تقریبا همه صنایع در راه رسیدن به اهداف خود، جهت افزایش بهره وری خطوط تولیدی موجود در کارخانجات، قطعا به استفاده از بلبرینگ مجبورند؛ چرا که روی قطعات دوار هر دستگاهی همیشه مقدار زیادی بار وجود دارد و لازمه کارکرد صحیح و طولانی مدت این دستگاه ها این است که بار روی آن ها مستهلک شده و به شفت وارد نشود تا این قطعه را دچار خمش و از کار افتادگی نکند. اما در ایران هر صنعت از برند معروف مور د نظر خود خرید بلبرینگ را انجام می دهد. صنایع فولاد، معادن، سیمان، پتروشیمی،خودرو سازی و بسیاری از دستگاه های خانگی و صنعتی دیگر از وجود بلبرینگ بهره می برند.

ارتباط برند های بلبرینگ معروف و صنایع مختلف در ایران

در این قسمت میخواهیم با این موضوع آشنا شویم تا بدانیم که هر صنعت در ایران بیشتر گرایش به چه برندی در حوزه بلبرینگ سازی دارد تا بتوان مهم ترین منابع فروش و قیمت بلبرینگ را معرفی نمود.

به طور مثال صنعت فولاد را در نظر بگیرید. این صنعت پر است از بار های شدید و سنگین دوار که نیاز زیاد این صنعت به بلبرینگ را توجیه می کند. اصولا برای صنایع فولادی، قیمت بلبرینگ SKF بسیار اهمیت دارد؛ چرا که بیشتر خرید این صنایع از بلبرینگ SKF می باشد. سایر صنایعی که در بخش قبل معرفی شدند تقریبا از هر گونه برند معتبری خرید می کنند و بیشتر کیفیت بلبرینگ برای آن ها حائز اهمیت است.

قیمت بلبرینگ و اهمیت آن برای خریدار

اصولا هنگامی که پای خریداران از صنایع بزرگ به میدان تجارت بلبرینگ باز می شود، قیمت بلبرینگ دیگر جای خود را به کیفیت می دهد تا بتوان بزرگان این صنعت را راضی به امضای قرارداد کرد. اما همان طورکه کیفیت اهمیت پیدا کرده است، قیمت بلبرینگ نیز بی اهمیت نشده است؛ بلکه در ارزش خود باقی مانده و خریدار چون به دنبال قرارداد بزرگ است نیاز دارد تا قیمت بلبرینگ هم به صورت اقتصادی تعیین گردد. در بازار ایران رقابت بر سر خرید بلبرینگ از برند های ژاپنی و اروپایی بسیار داغ است که می شود به عنوان بزرگ ترین رقابت، رقابت بین قیمت بلبرینگ ناچی و قیمت بلبرینگ FAG را نام برد.

خب طبیعی است که برند های اروپایی می توانند در این بازی در بازار ایران، قافیه را به قیمت بلبرینگ های ژاپنی ببازند. به دو دلیل عمده:

  1. تفاوت فاحش قیمت یورو و ین
  2. هزینه ترابری و عوارض کمتر بلبرینگ های ژاپنی نسبت به بلبرینگ های اروپایی

این در حالیست که کیفیت آن ها در برند های معتبر هر دو منطقه بسیار پایاپای است و هیچ کدام در رقابت کیفیت بازنده به دیگری نیست.

نتیجه گیری جهت خرید بلبرینگ در ایران

حال که این مطالب را مطالعه کرده اید، متوجه شدید که آنچه بابت قیمت بلبرینگ FAG یا قیمت بلبرینگ SKF که از برترین برند های اروپا می باشند، پرداخت می کنید بابت آوازه و شرایط واحد پولی آن ها در بازار ایران است؛ در حالی که شما می توانید همان بلبرینگ با همان کیفیت را از یک برند ژاپنی معتبر همچون NACHI, KOYO, NSK خرید کرده که قیمت بلبرینگ ناچی بسیار کمتر از همه این ها می باشد.

معرفی بهترین فروشنده بلبرینگ در ایران

در بازار کشور، فروشگاه های آنلاین و حضوری زیادی جهت خرید انواع بلبرینگ و رولبرینگ فعالیت دارند. بسیاری از آن ها فروشگاه معمولی وتعدادی هم امتیاز نمایندگی فروش برخی از برند ها را دارا می باشند. در این بین دیجی برینگ که یک فروشگاه آنلاین و حضوری معتبر در حوزه فروش انواع بلبرینگ های صنعتی و خودرویی می باشد، با کسب امتیاز نمایندگی بسیاری از برند های بلبرینگ معتبر دنیا، سعی کرده تا حاشیه سود قانونی را رعایت کرده و بلبرینگ را با پایین ترین قیمت موجود در بازار، به مشتریان خود عرضه کند. پس اگر به دنبال شرکتی تجاری جهت خرید انواع بلبرینگ های مورد نیاز خود بودید و اطمینان و قیمت از اهمیت بالایی برای شما برخوردار بود، حتما سری به سایت دیجی برینگ زده و با کارشناسان این شرکت در ارتباط باشید.

منبع: قطره

  • ۰۲/۰۷/۳۰
  • armin moghim

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی