haniye yazdani

جستجوگر وب و مطالب مفید

haniye yazdani

جستجوگر وب و مطالب مفید

  • ۰
  • ۰

انتخاب درست و خرید پکیج دوربین مداربسته و دستگاه دی وی آر برای ذخیره سازی برای  بسیاری از افراد کار بسیار دشواری است؛ چون که معمول افراد نسبت به برند های مختلف و انواع دوربین های مدار بسته آشنایی کافی ندارند. سایت دوربین مارکت برای این افراد پکیج های متنوع و گوناگونی از دوربین های مداربسته مختلف ارائه کرده است. دوربین های مدار بسته به کار رفته در این پکیج ها از نوع های مختلفی از دوربین ها مثل دام و بولت می باشد که می توانید از آن ها در درون و بیرون ساختمان و محل سکونتتان استفاده کنید. به صورت کلی در پکیج های دوربین مدار بسته از دوربین های ضد آب استفاده شده است و همه دوربین های موجود در پکیج ها از قابلیت دید در شب نیز استفاده می کنند. البته قابلیت دید در شب دوربین مداربسته می تواند بر اساس نوع دوربین متراژ های مختلفی را پوشش دهد.

اجزا پکیج دوربین های مداربسته:

 

بدنه دوربین: شامل قاب  و بدنه اصلی و قاب روی دوربین است که نسبت به فضایی که از ان استفاده می کنید می توانید نوع ان را انتخاب کنید.

بخش‌های الکترونیکی دوربین شامل : کانکتور ، بورد اصلی سنسور، و بورد تغذیه است.

لنز دوربین: لنزی که در برخی از دوربین های مدار بسته قرار دارد این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید فاصله کانونی را تغییر دهید و در نهایت زاویه دید دوربین را تنظیم کنید و از راه دور هم دید خوبی داشته باشید. طراحی و ساخت این لنزها به گونه ای بوده است که می توانید به صورت خودکار فوکوس داشته باشید.

بهترین پکیج دوربین مداربسته

اگر مکانی که می خواهید دوربین های مدار بسته را در آنجا نصب کنید محیط مختلفی است یعنی هم فضاهای سر پوشیده دارد و هم حیاط  ضای رو باز، شما به یک پکیجی نیاز دارید که در آن انواع مختلفی از دوربین های مداربسته با کار برد های مختلف قرار داشته باشد. قابلیت ها و امکاناتی که پکیج دوربین های مداربسته ای که برای محیط بیرونی و فضای باز مثل پارکینگ ها  یا انبار ها و سوله های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند؛ تفاوت هایی با دوربین مدار بسته ای که در محیط درونی اتاق یا پارکینگ های سقف دار و منازل مسکونی استفاده می شوند؛ دارند. به همین دلیل  اگر لازم است که در هر یک از این محیط ها دوربین مدار بسته نصب کنید؛ خرید پکیج دوربین مداربسته بهترین انتخاب برای شماست. در هر پکیج دوربین مداربسته ، هر یک از این دوربین ها با امکانات و قابلیت های مخصوص خود به همراه تجهیزات لازم مثل کابل وجود دارد. به همین دلیل با خرید پکیج دوربین مداربسته شما می توانید از همه لوازم موجود در این پکیج استفاده کنید و هزینه بسیار پایینی برای ان پرداخت کنید.

انواع پکیج دوربین مداربسته

انواع پک دوربین مداربسته با توجه به موارد متعددی تقسیم بندی می شود. پکیج دوربین مدار بسته ارائه شده قابل تغییر در تعداد دوربین و تعداد کانال دستگاه ضبط می باشد و جهت انتخاب پک دوربین مداربسته مناسب، کارشناسان فنی گروه دوربین مارکت با افتخار شما مشتریان گرامی را راهنمایی می نمایند تا بسته به میزان نیاز و هزینه مناسب بتوانید با خرید دوربین مداربسته، امنیت و آرامش را برای محیط مورد نظر به ارمغان بیاورید.

پیشنهاد دوربین مارکت برای کسانی که به دنبال خرید دوربین مدار بسته برند هستند، پکیج دوربین داهوا و یا پکیج دوربین مدار بسته هایک ویژن می باشد. در این پکیج ها تمامی تجهیزات جانبی دوربین همراه با دوربین مدار بسته از این برند ها به خریداران عزیز عرضه می گردد.

 

قیمت پکیج دوربین مداربسته در دوربین مارکت

قیمت پک کامل دوربین مداربسته در مجموعه دوربین مارکت با توجه به در نظر گرفتن رضایت مشتریان، بسیار اقتصادی می باشد. فروش پکیج دوربین مداربسته در انواع متفاوتی موجود می باشد. از لحاظ هزینه، قیمت پک دوربین مدار بسته دوربین مارکت، برای مشتریان بسیار مقرون به صرفه بوده و خریداران عزیز می توانند ارزان ترین و با کیفیت ترین محصولات را در این پکیج ها ببینند و سپس اقدام به خرید پک دوربین مداربسته نمایند.

در صورتی که با دوربین یا سیستم های امنیتی آشنایی زیادی ندارید، اصلا نگران نباشید، کارشناسان ما شما را در این مسیر راهنمایی می کنند، برای اطلاع از قیمت پک دوربین مدار بسته کافیست با دوربین مارکت در ارتباط باشید!

  • ۰۱/۱۱/۱۲
  • armin moghim

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی