haniye yazdani

جستجوگر وب و مطالب مفید

haniye yazdani

جستجوگر وب و مطالب مفید

  • ۰
  • ۰

پیش از پرداختن به دانلود سریال زخم کاری رایگان خوب است کمی این سریال محبوب و معروف را به شما معرفی کنیم. سریال زخم کاری یکی از پر بیننده ترین سریال های ایرانی در سال های اخیر است و احتمالا شما هم در شبکه های اجتماعی یا جمع دوستانتان حتما چیز هایی راجبش شنیده یا دیده اید. این سریال یکی از بهترین سریال های ایرانی در ژانر درام جنایی است که نویسندگی و کارگردانی آن به صورت مشترک بر عهده محمد حسین مهدویان بوده است .

در رابطه با محتوا و مضمون سریال می توان به این نکته اشاره کرد که این سریال در دسته سریال های اقتباسی قرار می گیرد. این فیلم بر اساس رمان بیست زخم کاری نوشته محمود حسینی زاد ساخته شده که در سال 1399 چاپ شده بود . البته نکته قابل توجه این است که این رمان خود نیز اقتباسی از کتاب و نمایشنامه معروف ویلیام شکسپیر یعنی مکبث است. فیلم برداری و ضبط سریال زخم کاری در اواخر بهمن ماه سال 1399 در سکوت خبری و بدون هیچ تبلیغات فراوان و رسانه ای شدنش آغاز شد و در نهایت در تیر ماه 1400 به پایان رسید.نمایش و اکران این سریال نیز از خرداد همان سال شروع شد و با 15 قسمت در شهریور ماه به پایان رسید.

جوایز و افتخارت زخم کاری

همانطور که گفته شد سریال زخم کاری توانست با واکنش های مثبت بسیار زیادی همراه شود . چه در میان مردم و در شبکه های اجتماعی و چه از نظر منتقدین سینما، سریال زخم کری یک اثر موفق و پر مغز برای نمایش خانگی مسوب می شود که با سریال هایی که پیش از این ساخته شده تفاوت های بسیاری دارد. سرمایه گذاری این سریال را شرکت فیلیمو بر عهده داشت که البته نتایج و امار مثبت فراوانی نیز به همراه داشت. سریال زخم کاری در پایان توانست با نظرات و انتقادات مثبت از سوی کارشناسان و منتقدین همراه شود و با آمار میانگین 20 میلیون دقیقه تماشا توانست عنوان پر بیننده ترین سریال در شبکه نمایش خانگی را به دست آورد.

در کنار این موارد، سریال زخم کاری توانست در بیست و یکمین دوره از جشنواره فیلم حافظ در هفت بخش این جشنواره نامزد و در نهایت موفق به کسب چهار جایزه در بخش های بهترین مجموعه تلویزیونی و همچنین جایزه بهترین بازیگر زن درام برای رعنا آزادی ‌ور شد.

دانلود سریال زخم کاری؛ خلاصه داستان

مالک مالکی یکی از مدیران موفق در یکی از شرکت هایی است که مدیریت آن با ابراهیم ریزآبادی است. ریزآبادی مالک را مامور می کنید تا در یکی از پروژه های مهم شرکت حضور دشته باشد و قراردادی نفتی را با شریک های سوئدیشان منعقد کند. پس از تلاش های بسیار در نهایت این قرار داد بسته می شود اما مالک تمام پول ها را به حساب شخصی خودش منتقل می کند و سر ریزآبادی کلاه می گذارد. ریز ابادی مهمانی بزرگی به مناسبت این موفقیت در ویلایش ترتیب می دهد و تمام کارکنان و مدیران خود را به همراه خانواده شان دعوت می کند.در این مهمانی و  پس از این کلاهبرداری که مالک انجام داد؛ مالک و همسرش سمیرا  سعی میکنند در همین شب ریزابادی را به قتل برسانند و ...

 

دانلود سریال زخم کاری

اگر علاقه به تماشا سریال زخم کاری یا دانلود سریال زخم کاری رایگان دارید می توانید به سایت دی دی فیلم مراجعه کنید و این فیلم را به صورت قانونی و رایگان با کیفیت های مختلف تماشا کنید. برترین سریال ها و فیم های سینمایی روز دنیا را به صورت مستقیم با کیفیت های مختلف می توانید از سایت دی دی فیلم به صورت رایگان با لینک مستقیم تماشا کنید.

  • ۰۱/۱۱/۰۸
  • armin moghim

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی