haniye yazdani

جستجوگر وب و مطالب مفید

haniye yazdani

جستجوگر وب و مطالب مفید

  • ۰
  • ۰

کمدی انفرادی فیلیمی جذاب در ژانر کمدی و اجتماعی است که کارگردان آن سید مسعود اطیابی است. این فیلم در سال 1398 فیلم برداری شد اما به خاطر مشکلاتی که در مسیر اجازه پخش آن پیش آمد؛ اکران آن در سال 1401 شد. فیلم نامه این اثر را حمزه صالحی نوشته است و تهیه کنندگی آنیز با یکی از معروف ترین و مطرح ترین تهیه کنندگان سینمای ایران یعنی سید ابراهیم عامریان بوده. این فیلم در اران در سینماها توانست رتبه بسیار خوبی کسب کند و در صدر جدول فروش قرار بگیرد. سید مسعود اطیابی در کنار سید ابراهیم عامریان پیش از فیلم سینمایی انفرادی نیز با هم همکاری هایی داشته اند. فیلم سینمایی دینامیت نیز که در سالهای گذشته اکران شده بود نیز از همکاری این دو فرد بوده و در تاریخ اکرانش توانست پر فروش ترین فیلم سینمای ایران شود. دینامیت از متقاضیان حضور در سی و هشتمین جشنواره ملی فجر نیز بوده است.

فیلم برداری فیلم دینامیت در ابتدا در شهرستان لواسان شروع شده بود و بخش های پایانی آن نیز در خود تهران ضبط شد. این فیلم برداری حدود سه ماه طول کشید و به لحاظ موضوعی نیز درست مانند دیگر آثار قبلی عامریان است و به مسائل اجتماعی می پردازد و سعی می کند دغدغه های اجتماعی خود را با زبان طنز و کمدی بیان کند.

خلاصه داستان:

پیش از دانلود فیلم انفرادی نکته ای که مهم است این است که خلاصه ای را از آن بدانید، تا بتوانید با دید باز فیلم را دانلود کنید، فیلم انفرادی داستان مردی پرنفوذ و بدهکار را روایت می‌کند که قصد دارد سرقت جدیدی را آغاز کند و در این راه از دو دوست دوران جوانی‌اش کمک می‌گیرد. در ابتدا این سه دوست از دزدی ماشین آغاز کرده اما چون پول کافی به دست نمی‌آورند، اقدام به سرقت بزرگی می‌کنند. همین امر آنها را وارد ماجراهای جالبی می‌کند. فیلم انفرادی تلاش میکنند به معضل کلاهبرداری شرکت ها و موسسات اعتباری بپردازد و عواقبی که برای خانواده ها دارد بررسی کند؛ با دانلود انفرادی به صورت کامل متوجه خواهید شد از نگاه شما چقدر در انتقاد اجتماعی خود موفق عمل کرده است. همچنین به طور کلی مسیر داستانی فیلم انفرادی و سکانس های آن از رابطه علت و معلولی و منطق خاصی پیروی نمیکنند و گویی با دانلود انفرادی و تماشا آن با سکانس های به هم چسبیده از چند شوخی نه چندان عمیق مواجه میشوید.

کارگردانی موفق

پیش از پرداختن به دانلود فیلم سینمایی انفرادی شاید شما هم کنجکاو باشید به  راز موفقیت اطیابی در کمدی هایش و علت پر فروش بودن آثارش پی ببرید. چرا پیش از اکران اثارش همه معتقد به بالا بودن امار فروش و هستند؟ یکی از نکاتی که مسعود اطیابی همواره  برای بیشتر شدن فروش فیلم هایش رعایت می کند به کار گیری بازیگران ماهر و درجه یک محبوب در اثارش است. حضور چهره های مطرح و مشهور مثل پژمان جمشیدی و احمد مهرانفر می تواند یکی از بزرگ ترین  دلایل موفقیت فروش و دانلود دینامیت باشد.

 

در حال حاضر نیز دانلود دانلود فیلم سینمایی انفرادی نیز می تواند با امار دانلود و فروش خوبی مواجه شود چون که در این فیلم هم مثل دیگر اثار اطیابی چهره های محبوب و مطرحی مثل رضا عطاران و احمد مهرانفر حضور پیدا کرده اند  و یکی از بزرگ ترین نقاط قوت فیلم کمدی انفرادی به شمار می روند. بسیاری از افراد به دلیل حضور رضا عطاران برای تماشا انفرادی به سینما ها می روند و یا برای دانلود فیلم انفرادی اقدام می کنند. رضا عطاران یک بازیگر محبوب برای تمام دوران ها است و حضور او قطعا بر فروش میزان دانلود انفرادی  از دی دی فیلم تاثیر چشمگیری دارد.

  • ۰۱/۱۱/۰۶
  • armin moghim

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی