haniye yazdani

جستجوگر وب و مطالب مفید

haniye yazdani

جستجوگر وب و مطالب مفید

  • ۰
  • ۰

دانلود سریال فرار از زندان

سریال فرار از زندان یکی از محبوب ترین و پر بیننده ترین سریال های قرن 21 بوده که در تمام دنیا و حتی بین ایرانیان نیز توانست مخاطبین بسیاری پیدا کند. در این مطلب با ما همراه باشید تا حقایق و نکات جالبی از این سریال پر طرفدار را برای شما بگوییم که شاید تا کنون به آن دقت نکرده باشید. پیش از این، اگر هنوز سریال فرار از زندان را ندیده اید می توانید برای دانلود سریال فرار از زندان به سایت دی دی فیلم مراجعه کنید.

حقایق جالب سریال فرار از زندان

شروع فیلم برداری و ساخت سریال فرار از زندان از سال 2004 شروع شد و نخستین قسمت های آن از سال 2005 یعنی  مصادف با سال 84 بر روی شبکه فاکس رفت. پس از 5 سال این سریال در 4 فصل به پایان خود رسید اما به دلیل محبوبیت بالایی که داشت در سال 2017 مجددا فصل جدیدی از آن در 9 قسمت ساخته شد اما به کیفیت قبل نبود و بسیاری از منتقدین دلیل ساخت این فصل جدید را صرفا اهداف مالی می دانستند.با وجو همه این صحبت ها این سریال همچنان در صدر سریال های محبوب تاریخ قرار دارد و با فیلمنامه جذابی که داشت یکی از بهترین و گیرا ترین آثار تلوزیونی محسوب می شود. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مطلب به بیان حقایق جالب این سریال بپردازیم.

ممنوعیت پخش سریال فراراز زندان در برخی از زندان ها

در بسیاری از زندان ها در امریکا برای زندانیان سریال های مختلف و متنوعی پخش میشد.اما در زمان پخش این سریال، نمایش آن در 13 زندان ممنوع شد و رئیس های زندان ها معتقد بودند این سریال نکات زیادی به زندانیان آموزش می دهد و ممکن است برای آنها الهام بخش باشد. با این حال این سریال در شبکه های مختلفی پخش می شد و البته نا گفته نماند که از زمان پخش آن چندین مورد فرار از زندان با الهام گیری از نقشه های اسکافید نیز اتفاق افتاد.

مشکلات خالکوبی مایکل

خالکوبی های بدن مایکل اسکافیلد یکی از نمادین ترین وجه های سریال فرار از زندان محسوب می شوند. خالکوبی های مایکل در اصل تمام داستان فیلم را می سازند و اساس داستان را تشکیل می دهند؛ تتو هایی که تمام نقشه زندان فاکس ریور در ان جا داده شده است.مطرح بودن تتو های اسکافیلد باعث شده بود تا طرفداران این سریال در پی این باشند که به چه علت این تتو ها در فصل چهارم حذف شده بودند و مایکل اسکافیلد به چه علت خالکوبی های خود را پاک کرد.دلیل این موضوع این بوده است که نگه ‌داری از خالکوبی‌های  بدن مایکل اسکافیلد در تمام روزهای فیلم ‌برداری بسیار سخت بود و تتو های زیاد مایکل باعث شده بود به تنهایی فقط 5 ساعت از زمن گیریم اختصاص یابد به زدن دوباره این تتو ها ان هم گریمی با ان حجم بالا از جزئیات که هر روز باید دوباره و دوباره  کشیده شود.

تجربه زندان استیسی

استیسی کیچ بازیگر نقش شخصیت پوپ که در فیلم به عنوان رئیس زندان فاکس ریور حضور داشت  و مثل یک پدری مهربان برای مایکل به‌شمار می‌آمد، پیش از این ایفای نقش بر اساس تجربیات خود توانست در این نقش به بهترین شکل ممکن ظاهر شود.به گفته استیسی کیج او این شخصیت را از یک فرد واقعی در زندگی خود الهام گرفته بود. استیسی کیچ در سال ۱۹۸۴ به‌دلیل حمل مواد مخدر در فرودگاه لندن دستگیر شد و به ۹ ماه زندان و حبس محکوم شد.او توانست به خوبی از این تجربه خود استفاده کند و با بازی درخشانی که داشت توجه زیادی را به خود جلب کند و بسیار محبوب شود.

  • ۰۱/۱۰/۰۷
  • armin moghim

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی