haniye yazdani

جستجوگر وب و مطالب مفید

haniye yazdani

جستجوگر وب و مطالب مفید

  • ۰
  • ۰

معرفی کاربرد های دوربین مداربسته

اگر به دنبال حفظ امنیت و جلوگیری از پیشامد های بد در ساختمانتان هستید؛ دوربین مداربسته بهترین انتخاب برای شما می تواند باشد.دوربین های مداربسته بر خلاف باور عموم مردم علاوه بر اینکه تصاویر محیط را ثبت می کنند قابلیت ها و کاربرد های بسیاری دارند که در هر مسئله ای می تواند به شما کمک و اطلاعاتی بدهد.

علاوه بر حفظ و ارتقا امنیت محل زندگی یا محل کارتان دوربین های مدار بسته می توانند نقش های کاربردی و استراتژیکی در مکان های دولتی مثل پلیس و نظارت همگانی یا حتی در ساختمان های خصوصی مثل ادارات و شرکت های مختلف داشته باشند.قیمت معقولانه در کنار کمک رسانی هایی که یک دوربین مداربسته دارد این محصولات امنیتی را به یکی از پر فروش ترین محصولات حفاظتی تبدیل کرده. می توانید برای آشنایی بیشتر با دوربین های مداربسته با این مقاله کوتاه از دوربین مارکت همراه باشید.

کدام دوربین برای من مناسب است؟

امروزه شرکت های مختلفی هستند که به تولید و ارائه این محصولات می پردازند و طبیعتا هر کدام از این دوربین ها امکانات و قابلیت های مختلف وقیمت مختلفی نیز دارد. بنابر این اگر قصد خرید دوربین مداربسته دارید خوب است پیش از خرید آن حتما اطلاعات کافی راجب مدل ها و قابلیت هایشان کسب کنید. به صورت کلی دوربین های مدار بسته به دو نوع تقسیم می شوند. دو نوع کی دوربین ها دوربین آنالوگ و دوربین دیجیتال است. برای آشنایی کامل و کسب اطلاعات کامل در این حوزه و همینطور آشنایی با مدل های مختلف و کسب قیمت می توانید از مطالب سایت دوربین مارکت استفاده کنید.

 

دوربین پلاک خوان چیست؟

معمولا کاربرد دوربین های پلاک خوان در مکان هایی است که نیاز به ثبت ورودی ها و خروجی هاست. در بسیاری از مجتمع های بزرگ مسکونی و تجاری ،پارکینگ های عمومی و ورودی و خروجی شهر ها از این دوربین ها استفاده می شود.بین یک دوربین مداربسته و دوربین پلاک خوان تفاوت های زیادی وجود دارد. ظرافت و دقتی که یک دوربین پلاک خوان در تشخیص اعداد و حرف پلاک دارد را نمی توان از یک دوربین مداربسته انتظار داشت.

دوربین پلاک خوان و قابلیت هایش

از قابلیت های دوربین پلاک خوان می توان به این اشاره کرد که در مکان های عومی که در ورودی و راه بند دارند ؛ میتوانید با نصب یکی از این دوربین ها کار خود را راحت کنید و دیگر نیازی به استخدام نگهبان نداشته باشید. دوربین پلاک خوان به صورت خودکار می تواند پلاک خودرو را تشخیص دهد و اگر آن پلاک در لیست مجاز بود در را به صورت خودکار برایش باز کند.

از کاربرد دیگر دوربین پلاک خوان می توان به استفاده در پارکینگ های عمومی اشاره کرد و پرداخت وجه یا ثبت ورود و خروج خودرو را به صورت خودکار انجام دهد.

 

دوربین های پلاک خوان نرم افزار مخصوصی دارند  که کار آنالیز و ثبت اتومات پلاک خودرو را به صورت خودکار انجام می دهد. دوربین پلاک خوان بهترین  دوربین برای استفاده در پارکینگ است.

 

یکی دیگر از قابلیت های جالب و کاربردی دوربین پلاک خوان این است که پلاک های مخصوصی را مشخص می کنیم و در صورت عبور یا رد شدن  آن خودرو و پلاک،پیامی به نرم افزار پلاک خوان نصب شه بر سیستم ارسال می شود و مسئول دوربین یا نگهبان را آگاه می کند.

 

دوربین های پلاک خوان قابلیت دید در شب نیز دارند و در صورتی که نور محیط کم شود، این قابلیتشان فعال می شود و در صورتی که دوربین نتواند پلاک خودرو را ثبت کند یا پلاک مخدوش در این رابطه پیامی به اپراطور می فرستد تا برای رفع مشکل اقدام کند.

 

  • ۰۱/۱۰/۰۱
  • armin moghim

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی