haniye yazdani

جستجوگر وب و مطالب مفید

haniye yazdani

جستجوگر وب و مطالب مفید

  • ۰
  • ۰

دوربین دید در شب رنگی یا استارلایت با استفاده از فناوری های به کار رفته در آن به شما امکان دید در شب و ثبت تصاویر در نور کم و تاریکی شب را می دهد. دوربین دید در شب به صورت دستی نیز امکان پذیر است است و این دوربین ها می توانند در دو مدل رنگی یا سیاه و سفید تصاویر را برای شما ثبت کند.

دوربین های دید در شب برد متوسطی دارند و در صورتی که نیاز دارید دامنه دید این نوع دوربین را افزایش دهید بهتر است از دوربین بولت استفاده کنید و یا در کنار لنز دوربین از پروژکتور مادون قرمز استفاده

 کنید.

دوربین دید در شب رنگی به دو صورت می تواند تصاویر را ایجاد کند:

 

سخت افزاری: در این نوع از دوربین دید در شب خود دوربین به گونه ای طراحی شده که تصاویر را رنگی تولید می کند ‌سخت افزار به‌کار رفته در این دوربین تصاویر را با کیفیت بسیار مناسبی ارائه می کند.

نرم افزاری: در این نوع از دوربین دید در شب از طریق نرم‌افزارها عملیاتی پردازشی بر روی تصاویر شده انجام می شود و کیفیت تصاویر ضبط شده در شب را ارتقا می دهد.

دوربین مدار بسته دید در شب

دوربین دید در شب سیاه و سفید یکی از رایج ترین انواع دوربین دید در شب محسوب میشود که از نور مادون قرمز برای مشاهده در تاریکی استفاده می کند. این نوع دوربین ها دارای لامپ های ال ای دی کوچک هستند که به دوربین این اجازه را می دهد که زمانی که هوا به اندازه کافی تاریک است؛ روشن شوند و به دوربین اجازه دهد تا در این تاریکی تصاویر را ضبط کند.

 

برد دید در شب دوربین مداربسته

توانایی دید در شب دوربین ها به دلیل وجود اشعه مادون قرمز است که این نور توسط چراغ های ال ای دی که در اطراف لنز دوربین نصب شده اند تامین می شود. این نور مادون قرمز در مدل های مختلف دوربین متفاوت است به همین دلیل در هر دوربین این برد و توانایی دید در شب متفاوت است.

مزایای دوربین دید در شب رنگی

میزان توانمندی دوربین دید در شب با دوربین مداربسته معمولی متفاوت است. بنابراین نمی‌شود از این دو به جای یکدیگر استفاده کرد. استفاده از این دوربین های دید در شب مزایای زیادی دارد از جمله اینکه شما می توانید در تاریکی شب تصاویر رنگی داشته باشید.

نکته مهم در خرید دوربین دید در شب رنگی این است که دوربینی که در فضای باز نصب می شود باید با دوربینی که در منزل و فضای بسته نصب است متفاوت باشد. دوربین دید در شب به راحتی می تواند در فضای باز از محیط تصویر برداری کند اما در محیط های بسته به دلیل بازتاب تابش نور در داخل ممکن است دیده دوربین مختل شود. بنابراین اگر قصد استفاده از دوربین دید در شب رنگی در منزل دارید باید برد دوربین کوتاه تر یا شدت نور مادون قرمز کمتر باشد.

خرید دوربین مداربسته :

پیش از هر خریدی ابتدا باید بدانید که که دوربین را به چه منظوری و برای چه استفاده ای می خواهید. دوربین های مدار بسته در حالت کلی به دو دسته دوربین های نظارتی و دوربین های حفاظتی تقسیم می شود. اگر هدف شما از خرید دوربین مداربسته جنبه حفاظتی آن است؛ برای مثال شما نمی توانید دوربین مداربسته چرخشی بخرید. بنابراین دانستن اینکه شما چه تصویری از محیط خود می خواهید در خرید دوربین مداربسته به شما کمک بسیاری می‌کند.

برای داشتن خریدی خوب و به صرفه استفاده از نظر کارشناسان این حوزه بسیار به شما کمک می کند.

سایت دوربین مارکت برای آسان شدن کار شما قابلیت صحبت و مشاوره با کارشناسان را فراهم کرده است و شما می توانید پیش از خرید خود یا برای استعلام قیمت دوربین مداربسته از کمک کارشناسان ما بهره مند شوید.

پس از آنکه متوجه نیاز یا خواسته خود از یک دوربین مداربسته شدید کارشناسان ما با توجه به بودجه و محل نصب دوربین شما بهترین پیشنهاد را به شما ارائه می دهد.

 

قیمت دوربین مداربسته


قیمت دوربین مداربسته از عوامل مختلفی تاثیر می پذیرد. علاوه بر این که در بازار امروز نمی‌توان قیمت ثابتی برای دوربین مداربسته در نظر گرفت دوربین ها در ویژگی ها و کاربرد هایی که دارند نیز با یکدیگر فرق دارند و تکنولوژی به کار رفته در آنها در قیمت دوربین مداربسته تاثیر دارد. بنابراین بهتر است پیش از خرید خود حتما قیمت محصول مورد نظر را استعلام بگیرید.

  • ۰۱/۱۰/۰۱
  • armin moghim

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی